Tisdag

Tänk att det blir aldrig som man tänkt sig, är så dålig på att uppdatera. Kan tro att jag ligger helt på latsidan, men det gör jag inte!

Väntar på svar över Ozzys biopsi prov som togs förra måndagen. Har slutat ge han medicinen, håller tummar och ber till högre makter att han ska få fortsätta vara lika pigg som han är nu. Var längesedan det var sån "landseerrace" . Har anmält han och mig till en tävlingslydnads kurs som börjar nu på söndag. Ser verkligen framemot det.

I söndags var jag och en till från klubben till Bollnäs på en heldags föreläsning med Memea Molin. Det började med teori och på eftermiddagen så blev det praktik. Intressant, lärorikt och en väldigt trött matte blev resultatet.

I går hade vi avslutning på valpkursen och det är så himla skoj att se framstegen som alla gjort. De har varit så duktiga.

På jobbet i dag så har vi haft en toppen dag, tänk att få sitta ute med ett gäng pensionärer och spela boule, fika och njuta i solen. Känns väldigt lyxigt måste jag säga. En dag till så är jag ledig fyra!

Kommentarer
Postat av: Marita och Zelda

Ha, ha, ha..jag kan precis se framför mig när du å de andra pensionärerna spela boule :D :D
Ha en tervlig Valborg! Kramis fr. Värmland

2008-04-29 @ 21:05:35
URL: http://hem.bredband.net/b581626
Postat av: Christel och Herman

Hej på Er. Ursäkta att jag inte hört av mig innan, men det är SOMMAR och man vågar knappt sitta inne av rädsla att det är sista dagen med sol och värme, ha ha ha. Har inte haft på datorn ens. Vad roligt att ni har börjat på tävlingslydnadskurs, det är så roligt att andra med landseer visar att en landseer också kan. Håller tummarna på en lyckad kurs. Ja nu är det inte långt kvar tills lille valpen kommer. Skall ringa nästa vecka och bestäma en dag då vi skall åka och hälsa på, då skall kameran med så klart. Många bilder blev det äntligen då vi tränade vatten, svärfar kom och kunde ta kameran. Det är ju lite svårt då vi tränar själva i och med att en är i vatten och den andra på land och skickar. Vi skall åka och titta på utställningen i Skara/larv i morgon, 8 stycken landseer kommer, skall bli spännande och roligt att se om man "känner" några via nätet.

Kram Christel.

2008-05-09 @ 09:09:10
URL: http://www.petrini.be

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0