"Kådis"

Då var denna helg gjord och jag har tillbringat den större delen på jobbet. I bland kan man bli lite less på att jobba helger men å andra sidan så är det rätt skönt att kunna vara ledig nån vardag också för då får man så mycket mera gjort på något vis.
Ozzy och Eddie har fått en fin present av Kicki Larsson. En röd och grann "mjukiskådis". De är fullkomligt galen i att snutta på mjukisar och vad passar då bättre ;) Tack Kicki för att du tänker på mina vovvar!




En snuttgalen Ozzy som tog presenten på en gång.


Eddie tar en snuttpaus.

Nog märks det att det börjar bli kallt på nätterna. Katterna har man knappt sett skymten av inomhus. De har gått in en snabb vända för att äta. Har inte velat att de ska vara ute på nätterna med tanke på att det finns räv runt knutarna men i sommar så har de i princip bara stått vid dörren och jamat och ska ut till varje pris. så har de velat vara ute så har dom fått det. Nu däremot så sover dom mer än gärna inne. Känns skönt faktiskt.


Mizzy

Måste nog gå och duscha och lägga mig. Har en fullspäckad vecka framför mig. Dessutom har jag glömt att renbäda sängen. Den står "urbäddad" som jag lämnade den. 

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Annica

Vilka snälla kompisar du har som tänker på vovvarna=). Nä konstigt ingen björnfrossa=) men tänkte väl lite på att det var ju en bit till bilen ifall vi skulle möta på nalle där=)

2008-09-01 @ 07:05:24
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Carina

Snutta på en kådis.....ja,ja de stackrana vet inte vad det är de ;)

Skönt att misserna vill vara inne förstår jag.

Ha det gått på Gyllis själv ska jag campa med Åsa B på ett hotellrum tre nätter....man vet aldrig vad man har framför sig.

2008-09-01 @ 08:31:02
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Zelda och Marita

Javisst är det mysigt när det blir höst och man får se missarna mera.

Hur många mjukisar snuttar voffsarna de sönder på ett år?

Zelda drar sönder ett antal per år=) Nu har jag tröttnat på att köpa dyra fina som hon sliter i bitar på en kväll=(

2008-09-02 @ 17:36:04
URL: http://hem.bredband.net/b581626
Postat av: Annica

Hallå vart tog "struts" Eddie bilden vägen då???

2008-09-03 @ 07:02:38
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: lena

jaha.... kådis till hundarna..mmmm, det är mej du ska tillbringa en helg i stockholm med!! och ljug inte angående godis- du äter ALLT...tjo, höres på jobbet i morgon.

2008-09-03 @ 20:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0