Utflykt

I förrgår tog vi bilen och åkte på en utflykt. Vi började med Räkaklitt. Vilken underbar utsikt det är därifrån. Dessutom så var det fint väder den här dagen.


Det ser kanske inte så brant ut, men det är det.


Ozzy med hängtunga.




Ozzy och min pappa.

Sen fortsatte färden mot vinströmmarna och där fikade vi. Tyvär så blev det nästan inga kort därifrån för batteriet tog slut. Synd för det är verkligen vackert där.


Jag behöver nog inte skriva vem den här badarkungen är, antar att ni redan vet ;)


För Ozzy spelar det ingen som helst roll vad det är för bord. Man kan ligga under ALLA ;)

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Annica

Jättefina bilder från er utflyckt! Tänk att vi aldrig får se nåt sånt när vi hälsar på;) nej en annan får ju hålla tillgodo med att gå i eran "björnpark" =)

Ja okej jag ska inte klaga på att det är trångt i våran säng.......ni har det värre=)))

Antar att du sover än?! =)

Kram=)

2008-08-27 @ 07:19:24
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Lillan & Zelda

Åh! Jättehärliga bilder! Syntes på Ozzys tunga att det varit brant=) Är väl bara landseer som har SÅ lång tunga! Mysigt verkar ni iaf. ha haft det!

Kramis!!!

2008-08-27 @ 09:25:01
URL: http://hem.bredband.net/b581626
Postat av: Therese & Atlas

Hej! Vilken mysig promenad ni verkar ha haft! Ser verkligen fram emot våran vattenträning på torsdag, jag måste även se till att träna lite i helgen också så man är lite i form till tävlingen .... Tävlar du båda dagarna i Nygård?



Mvh Therese

2008-08-28 @ 13:48:52
Postat av: Carina

Vilken mysig tur ni hade.

Jag tar en Wiskye :/ men äckligt är det...och badkar har jag inget...tar dig på orden vilar i morgon.

Tack goa du för omtanken.

Förresten så har jag utmanat dig nu)

2008-08-28 @ 21:45:13
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: lena

Det finns vissa som har det bra... utflykter och kaffekorg, en annan tuggar på en "tör" limpa!!Men det kommer väl bättre tider- nästa helg SKA jag på utflykt till Vemdalen med både kaffekorg och tillbehör:)

2008-08-29 @ 10:24:48
Postat av: Christel, Herman&Melwin

Hej på Er. Vilka härliga bilder på utflykten. Herman vill också ligger under något, att han är "stor" är inget som han har förstått, nä det är bara att knö sig in, ha ha ha. Ja Herman gillade båten skarpt, ha ha ha. Var och tränade hopp från bryggan i går OCH Herman älskar verkligen att hoppa från bryggan nu när han kommit på att hoppa är lika med inget huvud under vattnet, i stället för djupdykningen han gjorde förr. Herman vill hoppa om och om igen, kul. Även Meklwin plumsade i från bryggan igår och simmade efter apportbocken direkt då han kommit upp med huvudet under vattnet. Melwin kommer nog också på att det är smidigare att hoppa i än att djupdyka. Melwin är ju bara 4 och en halv månad än så länge.



Kram Christel

2008-08-31 @ 20:33:15
URL: http://www.petrini.be

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0