Tomtar

Tycker ni alla haft bra gissningar, särkilt Bittans tyckte jag om ;)

Här är svaret.













Tomtar och andra julsaker! Jag är galen i tomtar, och mycket annat ;)
Har även en gammal träsoffa full med julsaker.



Här kommer det ett litet smakprov på mina julsaker.



Sen tyckte jag att Marita hade rätt angående katterna, fniss.

Hade en katt som var väldigt likt Sotis tidigare som hette Mirran. (Hon finns med som minnen på min hemsida)
Det komiska är att de gör även samma saker, sitter i kartonger, öppnar skåp, hoppar upp på olika ställen så de har översikt, kelig men gillar inte att bli buren osv.  Vem vet hon kanske har en tass med i spelet ;) Har ju aldrig fått veta vad som hände henne.


Kartong höghus ;)

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Bittan

Ha,ha! Du och min gubbe skulle trivas ihop, han älskar också tomtar. Jag tycker att det räcker med några och han köper nya varje år. Phu! Å andra sidan så hade han tyckt att det räcker med EN hund och det tycker ju inte jag. :)

2008-12-03 @ 08:24:23
Postat av: Lillan & Zelda

Jamen se då hade jag ju liiite rätt åtminstonde=)

Ha det så gott i tomtestöket!

2008-12-03 @ 11:22:30
URL: http://hem.bredband.net/b581626
Postat av: Carina

Hi, hi gillar att du har börjat fått uppp lite bloggarnörd tag nu ;)

2008-12-03 @ 19:01:07
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Annica

Ja jag blev då besviken jag=( hade vart kul att se när Ulf kröp ur skattkistan=)))))))))))

Skit bra med pensionärsrullen........fyller vi den inte med shopping så kan du dra mej hem på den=))))))))))

SES SNART=)

nu väntar sängen....ska BARA väcka resten av familjen i soffan=)

2008-12-03 @ 21:55:45
URL: http://leonland.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0