Värme.....

Då har man haft två veckor ledigt och värmen är äntligen här! I morgon har jag tänkt att rensa åt de stackars blommorna som fått lite tid den här sommarn. Får nog vara glad om de vill blomma åt mig nästa år.

I veckan som var så hade vi besök av Therese, Micke och Atlas. Vi tränade i vatten och jag fick många bra tips av henne som vi nu ska träna på. Så  kul att få ha en träningskompis, synd på avståndet bara ;)
Alla hundar gjorde bra i från sig. Vill tacka Gunilla för att vi får vara hos dig!
Kan även tala om att jag inte anmälde mig till Garpenberg, siktar i stället på Nygård i september. Nu när jag tävlat en gång så har jag fått känt på hur det känns. Därför tänker jag ha mitt mål då och nu vet jag vad vi behöver träna på. Vill även att momenten ska sitta bättre.

I onsdags var vi med Anna och Peter till Falun på cruising. Första stoppet var i Rättvik med en glass vid Vida blick. Vilken underbar utsikt!
Sen fortsatte vi till Insjön och Clas Olsson. Där hade dom utökat med fler butiker sen jag var där sist så jag hade fullt upp.
Nästa hållplats blev förstås Leksand och då måste man ju bara kliva in i Ejendals arenan ;) Sen blev det Lop-Nor och det kan jag säga till er som gillar loppis, där har ni ett paradis. Mitt enda fynd där blev ett STORT mjukisdjur till Ozzy, ni som har träffat han vet hur galen han är i dom.
Färden gick sen vidare mot mitt favoritmål den dagen, Kupolen i Borlänge. Där hade vi ca 1 tim och 15 min på oss för att shoppa!! Det är nog det mest stressande jag gjort på min semester.
Därefter åkte vi till Falun.

Har haft turen att få gå på ett bröllop också, första gången jag var på ett utomhus. Malin (kusin)och Patric gifte sig i går hos hans mamma och hennes sambo. Huset ligger vid Ljusnan i Vallsta och det är en strand tomt. Vilket kanonläge! Allt var så härligt och fint där. Det var barn som sjöng och Ebba deras dotter spelade blockflöjt "My heart will go on" Tror nog att alla blev rörd över hur duktig hon var.

Den här dagen har jag tillbringat med att sälja kolbullar på Volasdagen. Där vi stod kan jag då lova att det var ingen som frös ;)

En kram till mina föräldrar som ställer upp i ur och skur när det gäller mina hundar och katter. (Hoppas ni inte blir allt för högfärdig bara för att jag skrev så ;)

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: carina

Carina man ska bada nu, inte flänga på loppiar och dylikt när det är varmt.....var ligger den där häftiga loppisen sa du ;)

Bröllop så vacket och ute i detta väder...något du skulle kunna tänka på... hmm

2008-07-28 @ 07:21:51
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Carina

Nu kan vi inviga far din i bloggens värld hörde jag. Kan undra vad den skulle handla om tro...något som börjar på b och slutar på y kanske ;)

2008-07-30 @ 22:31:40
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Carina

Vet du vad....vi har glömmt något!

Det är karnevalståg nu på Söndag :/

2008-08-04 @ 18:36:33
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Annica

Nähä inget uppdaterat på evigheter!!! Tror inte det är bra med semester så här länge för dej! Du blir ju såååå slö=)

2008-08-08 @ 12:38:43
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Annica

NÄÄÄÄ inget uppdaterat nu heller=( suck......vad ska du me blogg till;)

2008-08-08 @ 20:40:00
URL: http://leonland.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0