Vatten

Att man väntar så länge att skriva här, glömmer bort minst hälften av vad jag gjort.

Kan börja med att berätta att Ozzy och jag gjort tävlingsdebut i Nygård. Undrar ni hur det gick?????
Ha, ha, ha, ha, ja vi lyckades kamma hem hela 24 poäng, fniss!
Men det som kändes bra var att jag lyckades lämna i från mig nervositeten någonstans vid Gävle bro. Kvällen före var jag mest nervös för att jag skulle bli nervös på tävlingen, varför göra det lätt för sig, fniss! Tänk er själv att stå i en våtdräkt utan att ha koll på nerverna. Inte skoj!
Det som var svårast var att bli kommenderad av en tävlingsledare, det var helt nytt för mig. Ozzy tyckte nog att hans matte förrvandlades om till en förstenad, förvirrad konstig sak. Varför lyda henne???? Nä bäst att titta på de andra som var normala. Hur som helst så gav det mer smak och nu är det TRÄNA som gäller om vi ska komma någon vart.

Det här fick vi i allafall poäng för, simma med förare =)



Annica Åhs har fyllt 40 år och jag och Marita överaskade henne med att åka dit en helg utan att hon anade något.
Utklädda i gamla klänningar efter min farmor och med en låda som det stod "startpaket för 40 åringar" på innehållande dosett, blöjor, sängdrag, protesmugg och annat smått och gott så traskade vi in på hennes gård. Gissa om vi lyckades!
Vi blev bjuden på god mat och massor av skratt! Tack för att vi fick sova över ;)
Nedanför här lite bilder därifrån.

Zelda, Ozzys syster.


Älsa, Eddies syster.


Zelda och Eddie.


Eddie försöker övertyga Annica att han visst är en knähund =)

Annars gör man väl som de flesta, väntar på semester!
Det finns ju dom som är inne på sin tredje vecka................och kommer till jobbet för att boka soltid ;)

Vi hörs!
Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Therese & Atlas

Hej! Ja, man kan ju inte anklaga dig för att uppdatera för mycket ;) Bättre sent än aldrig iaf :) Härliga bilder i bloggen, nu tar vi nya tag och kör så det ryker i Norberg! Ha det fint! kram

2008-06-24 @ 10:52:48
Postat av: Zelda och Marita

Ni är sååå duktiga som kommit till start. 24 poäng är inte fy skam inte. Det är mkt. mer än vad jag och Zelda har för vi har ju inte ens vågat anmäla oss!!

Kramisar!!

2008-06-26 @ 10:43:30
URL: http://hem.bredband.net/b581626
Postat av: Carina

Oj...det har hänt något på bloggen :0

Mysiga kort på dogsen...men varför är bilden med dig på såå långt bort??

Gills nästan inte som bevis på att det är du som kravlar där i vattnet ;)

2008-06-27 @ 00:08:05
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Anna N

Wow, säg till fotografen att zooma nästa gång kul med bilder. Nedräkningen har börjat 2 veckor till semestern idag Carina !



/Anna N

2008-06-27 @ 13:25:10
Postat av: lena

Se där jaa!!! Ja men du ska veta att semestern går fort,,, Du har ju "Höstsemester" skillnad med mej som har ljusa (Brrrrrr,, Hi Hi Hi) fina kvällar..

2008-06-27 @ 14:09:31
Postat av: kats

Hej

hoppas allt är bra... jag har utmanat dig...läs min blogg...

2008-06-28 @ 10:40:27
URL: http://kats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0