Tisdag

    I går när jag kom hem från jobbet så tänkte jag träna hundarna. Eddie gick det skapligt med. När det var Ozzys tur så var det bara att ge upp. Han var stel och såg inte alls motiverad ut som han brukar göra.
Hundarna hade tidigare på dagen varit ut på en långpromenad i skogen och det tycktes räcka för hans del.
No
Han fick istället en massage som han verkligen stor gillar!
Roll
I dag var han som han brukar vara och han har inte fått ansträngt sig så mycket.

Är inne i en period då jag skulle kunna läsa hela dagarna,  tyvär så måste man ju arbeta och göra annat också. Men i morgon är jag ledig så då finns det äntligen tid. Synd att det är så mycket "måsten" som man har för sig bara. 
Nä nu väntar sängen, god natt!

Sleeping





Kommentarer
Postat av: Carina

Nu kan vi köra hårt igen.
Blogga på ;)

2008-04-01 @ 21:43:44
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Lena &Lisa

Tjo!!

Tack för "stunden" i dag, ska verkligen prova de där med "Kottar"
Lisa var trött på eftermiddagen- själv tillbringar jag tid på jobbet.

Hörs och framför allt störs!! Lena&Lisa

2008-04-02 @ 20:39:41
Postat av: Marie o Urkho

Halloj!

Dagar då man bara vill ligga och mysa har jag också. Har också en period då jag bara vill vara hemma och pilla och mysa. Sitt vid datorn och spela spel och vara onyttig. Ha ha ha...
Men som du säger så måste man arbeta!!

Kramar till er!

2008-04-03 @ 20:08:12
URL: http://goto.glocalnet.net/ahlman66/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0