Träna

Nu har allt jag beställt åt Ozzy kommit. Täcket passade och han accepterar att ha det på sig, tack och lov!



Vill visa hur trött man kan vara bara av att vara tillsammans =)



När det var dags för städningen i går så visade Ozzy och Eddie tydligt hur mycket de gillade det =)))


Där låg de och riktigt sura.

Men i dag så blir det riktig skoj, har tid hos Kats för hundträning. Känner att jag behöver en sån injektion nu efter allt som varit.
När jag kommer hem blir det en dusch för Ozzy med hans nya schampo som luktar kattlåda.
Sen i morgon åker vi till Falun med Ozzy för att träffa sjukgymnasten. Känns bra att få åka dit så hon får stämma av hur han är nu mot för 1 år sedan.


Vår allas "Lillälskling" Jag tror att hela min familj går och funderar på hur det ska bli med han. Han har och ger oss så otroligt mycket!

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Annica

Men så snygg han blev i täcket då=)

Vad tydligt det syns att Eddie är så mycket grövre när dom ligger bredvid varandra! Luktar schampot kattlåda?? Men fy...då blir nog inte Ozzy glad han kanske tror att katterna pinkat på han=)

kram.

2008-11-13 @ 14:18:41
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: kats

vilket snyggt täcke... jag skulle behöva till mina men jag vågar inte beställa då jag inte har en aning om storlekar... svårt tycker jag...



hoppas badningen gör susen...



kram

kats

2008-11-14 @ 07:35:27
URL: http://kats.blogg.se/
Postat av: Lillan & Zelda

Jättesnygg i nya täcket!

Precis sådär som Ozzy ligger (bilden där han ligger bredvid bordet) på sidan brukar Zelda åxå ligga! Syskondrag?

Det ser så otroligt skönt och avslappnat när de ligger sådär. Hoppas att det är positivt hos sjukgymnasten.

2008-11-14 @ 09:27:21
URL: http://hem.bredband.net/b581626

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0