Svart vitt

Har tagit svart vita bilder med kameran, men det är bara ett på Ozzy som blev skapligt.


Ozzy i sin biabädd=)))

Vet inte om jag har berättat om Bölespöket, sover mest på dagarna men hon brukar visa sig sent på kvällarna men även när det är dags för mat.
Lyckades ta en bild på henne i helgen när hon smög förbi....

"Bölespöket"

Har länge velat haft en ny soffa för katterna har klöst sönder den vi har nu, undrar vad Ozzy tycker och tänker om det?

Min soffa!
Ozzy vill helst ligga på något mjukt och nattetid ligger han i våran säng. I bland så kan det bli ett evigt i och ur säng vilket kan bli lite jobbigt för han väcker en så man ska flytta på bena. Sen så står han och trampar för att tajma in sitt hopp säkert pga av sin rygg. Men nu har jag märkt det att när han är ny duschad så ligger han still hela natten. Så jag tror faktiskt att det har med klådan att göra när han kliver i och ur flera gånger.

Nu kommer det lite bilder på Eddieshow =)
Synd att bilderna inte är rörliga för han ser så rolig ut när han rullar sig =)









I kväll kommer brorsan och syrran med familj hem för i morgon är det begraving av farmor. Blir kul att få träffa dom och det känns skönt att få vara tillsammans sånna gånger.
Nä nu får man ta och lyfta på arselet. Kl är halv ett och har inte ätit något än. Bör väl ha något i mig innan jag börjar jobba.

Kramisar!


Kommentarer
Postat av: Annica

Hahaha vilken häftig bild på "bölespöket"!!! Och "rull" Eddie trivs jättebra i snön ser jag=)

KLART Ozzy vill ha en ny soffa att ligga i med sina snuttisar=)))))

Ha det bra// Kram

2009-02-25 @ 15:41:43
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Carina

Bölespöket...hua så rädd jag blev.

Härliga bilder med djuren och svart vita bilder kan väl inte vara svårt med dina dogs ;)

Hoppas ni får en fin stund med dina nära och kära när ni ska ta farväl av er farmor.

Kram

ps. du den där farmorn.. fick hon en kille eller tjej att skämma bort ;)

2009-02-25 @ 20:38:09
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Lena&Ulf. Ebbe&Lisa

Tycker eddie påminner om matte ja... i morgon har ni en tråkig dag framför er.. jag vet vad ni går igenom.. men det lättar när de är över. lovar tänka på er... sov gott Britta. okey då: Kram.

2009-02-25 @ 21:51:26
Postat av: Anna

Ska tänka på er i morrn. Ha det så bra det går.



Kram Anna

2009-02-25 @ 23:05:31
Postat av: Therese

Hej! Jag har också en hund som gärna ligger och rullar, det ser för roligt ut. Atlas brukar på sommaren även göra kullerbyttor. Han verkligen står på huvudet och rullar över, ungefär som nacksving på sig själv. Det ser jätte festligt ut =)



Ha en bra dag!!

2009-02-26 @ 16:36:25
Postat av: Anonym

Hipp hipp hurra på din födelsedag ! Hoppas dom hittat på lite bus med dig......

2009-02-27 @ 16:51:50
Postat av: Anonym

Hipp hipp hurra på din födelsedag ! Hoppas dom hittat på lite bus för dig......

2009-02-27 @ 16:53:03
Postat av: Carina

Vaaa...är det någon som har blivit lite äldre igen...gud snart är du i kapp mig ;)))

GRATTIS!!!

2009-03-01 @ 22:13:29
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: kats

å shit vilket spöke !! fniss... härligt att du lyckats fånga den på bild ;o)



Men grattis i efterskott... det har jag alldeles glömt bort...

2009-03-02 @ 10:39:09
URL: http://kats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0