Fullt upp?

I går var det fullt ös medvetslös ;)
Klockan ringde 7.00, började jobba 7.30. Efter jobbet så brassade jag hem och hämtade Ozzy för 15.00 började eftersökkursen. Det var nästan likadant den här gången som sist att han inte vill gå spåret. Han började rätt bra, men draget han har haft tidigare är borta helt =( Han pinkar lite här och där, visar vinklarna men saknar helt viljan/motivationen. När han skulle in i bilen fick jag lyfta in han. Vet inte om det är hälsan som krånglar eller nått annat????? Han brukar ju bokstavligen släpa mig runt spåren.
Sen hem efter Eddie och till Gunilla för i den värmen som var i går så är ett dopp underbart för killarna.


Här plaskar Eddie ut

och här in.



Ozzy ville inte vara sämre.

Tränade bara nått skick på att de skulle hämta mig. Här är Ozzy som drar in mig.

Här är Eddie. Som ni ser är hundarna på olika sidor av mig. Ozzy vände framför mig och Eddie lyckades jag få simma runt mig innan jag kunde ta tag i han. Vill att de ska göra som Eddie för vänder de för tidigt och "genar" framför mig så kan det bli svårt att få tag och bli dragen in.

kl 19.00 var det styrelsemöte och efter det hade jag blivit lovad av Fia att få komma dit och se deras valpar.
Se själv så söta de är ;)


Hej och välkommen till min lilla lya ;)

Mamman Jippie var så duktig med dom.



Från att varit vaken så blev de trötta på ett ögonblick ;)
De var så ljuvliga och ska snart besöka dom igen.
Lovar att jag somnade som en stock på kvällen =)

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Lilklan & Zelda

Oj, vilken dag! Hur hann du med allt detta!??

Vad duktiga dina grabbs är i vattnet. Zelda har inte fått bada än. Ville att det skulle bli nog varmt i vattnet så jag tänkte vänta nån dag...suck..fel tänkt för nu regnar det och är ÄNNU kallare:(

Åh, vilka sötisar du varit och gosat med=)

2009-06-02 @ 10:19:10
URL: http://hem.bredband.net/b581626
Postat av: Annica

Herregud har DU varit i vattnet redan!!!!!!!!!=)

Men vilka mini valpar=) jättesöta!

2009-06-02 @ 10:52:17
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Anna

Va kul det ser att simma med grabbarna.

2009-06-02 @ 15:35:40
Postat av: Therese

Det var verkligen en dag med mycket innehåll =)Strongt gjort av dig att hoppa i plurret redan, det har inte jag gjort...

Ha det så bra! Kram

2009-06-02 @ 17:26:47
Postat av: Lillanb & Zelda

Ha, ha... jag kunde ju inte vara sämre så nu har jag åxå doppat mig!=)

2009-06-02 @ 20:55:13
URL: http://hem.bredband.net/b581626

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0