Eländes elände =(

Ja det är väl ungefär så det känns efter den här helgen.
Lördagen börjades med samling på söder, supporter bussarna gick kl 8.00



Efter att åkt buss ett tag så måste man ha en frukost att stå sig på, många timmar framför sig.


Vad sägs om lite choklad och vin =)


När vi kommit fram till Uppsala och gått in på O´Learys så var det dags för lunch.

Sen hör även ansiktsmålning till. Tack Maria L för hjälpen ;)


Sen tågar Red farmers ner till studenternas och det är riktigt mäktigt. Svårt att få med på bild om man säger så.









Den här bilden får visa hur matchen gick.


Ja det var bandyn det. I går duschade Ozzy och jag tycker att det blivit lite bättre, bara att hålla tummarna. Däremot så har han börjat att tveka på morgonen när han ska ner för trappen. I morse var det nära att jag skulle komma försent till jobbet. En annan sak som märks när Ozzy mår dåligt är att Eddie får inte vara i närheten, morrar direkt åt han. Kontaktade veterinären i dag och kom fram till att han ska få äta en kur av Norocarp. Gillar inte att ge han medicin med tanke på biverkningarna men han har inte fått det sen okt -07 så jag tycker han klarat sig länge ändå. Dessutom så fick han ordination att äta det hela livet sensommaren -07 vilket inte jag kände som ett bra alternativ. När vi senare träffade sjukgymnasten Ann Essner som gav mig tips, råd och hopp så har Ozzy haft tur och klarat sig utan piller fram till nu.

Här kommer det en liten fråga till i morgon.



Vad är det som gör Ozzy så "upprörd"



Svaret kommer eventuellt i morgon ;)

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Lena&Ulf. Ebbe&Lisa

Härliga bilder från Uppsala lalla lalla...:))

Vad som gör Ozzy upprörd: Matte i morgonrock?? Hi. Hi. Hi.

2009-03-24 @ 06:19:44
Postat av: Annica

Det Ozzy blir upprörd över är nog att Eddie är på ingång=))

2009-03-24 @ 06:21:34
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-24 @ 06:25:15
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahaha...tack för tipset. Ja undrar vad du ger dina djur så att dom sover halva dagen precis som deras matte!!! Jamen vad var det Ozzy var upprörd över nu då??? Hade jag rätt? =)

2009-03-24 @ 16:58:10
Postat av: Annica

Grrr...det var jag som skrev inlägget utan namn, jag hade skrivit både namn och bloggadress men sen POFF...borta=(

2009-03-24 @ 17:00:18
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Therese & Atlas

Lycka till med Ozzy, hoppas han kryar på sig. Atlas mår lite bättre nu och jag bara hoppas att han inte börjar kräkas igen så allt börjar om.



Kram

2009-03-24 @ 19:10:23
Postat av: Carina

TV soffan är upptagen och det blir Mannen som talar med hundar NU !!!

eller så var det kanske inte ;)

Hoppas att han är bättre idag nu i ryggen.

Det var inte på Gyllis jaf träffa på en bloggläsare utan på Sunnangården och det var genom Kats hon hittat mig....ingen går säker ;))

2009-03-24 @ 22:34:40
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0