Viltspår

Då sitter man här några dagar efter beskedet om Eddie. Känns overkligt men ändå inte på något vis. Förbannad, uppgiven, chockad och givitvis ledsen har jag varit och är. Skulle jag få en krona för varje tår så vore jag nog miljonär vid det här laget ;)
Men den här gången behöver jag inte vara som en dektektiv och leta, söka och ta reda på om sjukdomen, vet vad det handlar om. Om det nu är någon tröst.
29 maj ska vi till Falun och träffa sjukgymnast Ann Essner, får se vad hon har att säga.
Efter att anmält Eddie till agility, något han verkligen gíllar och det enda som han gör med störning så känns det jävligt bittert. Men å andra sidan så är jag glad att jag beställde röntgen före så jag inte kört på och sen fått vetat att han har spondylos.

Men en sak vill jag berätta och den här gången är det något positivt!
Ozzy klarade sitt anlagsprov i viltspår i går med 42 poäng! Han har ett stort intresse för nosarbete och jag hoppas det kommer gå bra även i öppenklass.
Vill tacka instruktörerna Anita och Marianne, utan er hade det inte blivit något ;)

Kramisar!


Kommentarer
Postat av: Therese & Atlas

Hej! Hoppas det känns lite bättre nu när du hunnit ta in beskedet om Eddie, även om man alltid kommer att vara ledsen och upprörd så blir det lättare när man får lite perspektiv.

Stort grattis till Ozzys godkända anlagstest!!! 42 poäng, inte illa pinkat ;) Viltspår är ju verkligen skitkul och jag måste komma igång med det igen i sommar, vi har ju kanon marker att spåra i här i skogen bakom huset.



Trevlig helg!! Kram

2009-05-15 @ 19:57:19
Postat av: Anna

Bra kompis att det blivit ljusning i allt elände.

2009-05-15 @ 20:15:52
Postat av: Lillan & Zelda

Är såååå glad för er skull att något positivt kommer mitt i det tråkiga!! Grattis till godkänt anlagstest i viltsspår!!!!!

Många kramisar och trevlig helg fr. oss i Rådom

2009-05-15 @ 21:10:05
URL: http://hem.bredband.net/b581626
Postat av: Annica

GRATTIS till Ozzys godkända anlagstest=))))) skoj att man kan få läsa nåt possitivt ibland också;)



Ikväll tar vi storkovan=) känner det på mej;)

Kram!

2009-05-16 @ 08:19:11
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Bittan

Grattis till en duktig kille! Håller med övriga, det är roligt när det händer något positivt. Ha en skön helg.

2009-05-16 @ 14:54:07
URL: http://www.alfahonans.se
Postat av: Anonym

Jag har sniffat och spårat hela dan efter en sak idag....men nu verkar det som att det finns här innan kvällens slut helt plöstligt, det är inte solen utan något levande som kommer hit ;)

2009-05-16 @ 18:11:34
Postat av: Carina

Det var lilla jag som spöka ovan

2009-05-16 @ 18:13:43
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: kats

MEN VA FAN... är det sant... så hemskt... nä så himla orättvist.... stackars Eddie.... stackars dig... saknar ord...

sänder många kramar om dig och vovvarna....

Grattis till fina poäng... liten tröst i eländet.

2009-05-16 @ 21:52:17
URL: http://kats.blogg.se/
Postat av: Nova å Zafira

GRATTIS Ozzy både godkänt anlagsprov i viltspår och 6 årsdagen=) Hoppas att du får en toppen dag på din stora dag.. Nospussar från oss tjejer

2009-05-19 @ 11:38:28
URL: http://www.landarias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0