Orolig

Någonting är fel med Ozzy, problemet är att jag inte kan sätta fingret på det och det gör mig så jävla frustrerad! I bland får jag känslan att han vill säga mig att matte jag mår inte bra men jag gör så gott jag kan, vet att det låter superknasigt och urkorkat, säkert en inbillning från mig bara. Man kanske blir lite galen efter allt som hänt hundarna.
Det som gör mig orolig är att han blir sur på Eddie för minsta lilla och är inte lika glad som tidigare. Han brukar alltid komma och visa sin glädje när man kommer hem. Hämtar något att ha i munnen och blir alldeles till sig. De senaste dagarna har han kommit fram och nosat lite och sen gått och lagt sig igen.
Tycker inte han haltar däremot så kanske lite stel eller att han rör sig ansträngande fram.
Finns det något som kan knäcka en matte så är det när ens djur inte mår bra. Dessutom så mår man inge vidare själv, kommer nog bli tvångsintagen av folk med vita rockar snart ;)

Men i morgon kommer Evelina och Doris hit, ska bli så himla kul och nu ska jag chocka er lite, de kommer redan vid 10-tiden så här ska bjudas på frukost ;) . Så tidigt har jag nog aldrig haft främmande. Vi brukar träffas varje gång när hundarna och vi fyller år. Nu har vi Doris, Ozzy, Evelina och mig vi ska fira =)

Avslutar med lite bilder på mor och dotter ;)

Det bästa man har ställer man på bordet ;)


Mizzy gillar också grillat =)

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Orolig....det var ordet, hur är det fatt :/

Du gör allt man kan för hundarna Carina begär inte mer av dig själv.

Jag hoppas du jobbar i morgon...eller nej det gjorde du ju inte....jag som tänkte hissa dig då :))

KRAM och grattis!!!!

2009-05-27 @ 23:20:15
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Anna

Usch är det så illa med dig du behöver muntras upp. Hoppas vi ses snart inte allt för långt till semester nu. Hoppas vi kan åka o bada nå tag i sommar skulle va kul o se dina saikare simma



2009-05-27 @ 23:25:45
Postat av: Annica

Usch låter som en klyscha men jag vet hur du känner dej=(...klart man reagerar när dom inte gör som dom brukar!!! Men du....jag hälsar på dej om du blir intagen;)...vi kanske tom hamnar på samma avdelning;)

Nämen jösses ska du bjuda på frukost???? Du äter ju inte frukost=) antar att det blir ett glas vatten bara=)

Vi ses imorrn=))) hur det nu ska gå....halt bollnästroll och Ozzy som inte får busa...och syskonen knas sen då med sina åkommor;)

hälsa Evelina från mej.

KRAM!

2009-05-28 @ 05:31:40
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Lillan & Zelda

Men åh, hoppas det bara är att han är lite trött...förstår att du oroar dig när han inte är sig själv.

Kram!

2009-05-28 @ 13:09:06
URL: http://hem.bredband.net/b581626
Postat av: Therese & Atlas

Jag vet hur det är, man känner sina djur så bra att man märker direkt om nåt inte är som det ska. Hoppas bara att det är tillfälligt och att han snart är den vanliga Ozzy igen.

Han blir säkert på bättre humör när ni får besök av Doris ;) Kram

2009-05-28 @ 19:21:30
Postat av: Lena&Ulf. Ebbe&Lisa

Nog ska du se att Ozzy blir sej själv.... snart!! hoppas allt går väl i morgon med Eddie- själv ska man ju tillbringa tiden på jobbet åt dej.. men du det gör inget för det är för en god sak!!

2009-05-28 @ 22:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0