Lurvpösarna ;)

De senaste dagarna har det blivit dåligt på att skriva här, däremot så har jag lagt spår 2 ggr den här veckan observera att det bara är tisdag ;) Rätt bra för att vara jag.
Trodde Eddie skulle få svårt med sitt i dag eftersom det var otroligt längesedan han gick ett men han var den som gjorde det bästa resultatet.
Har även anmält Eddie till agility och Ozzy tíll eftersökkurs.

Sen kan jag berätta att jag kom i håg min pappas födelsedag i går, plötsligt så händer det ;)




Här har vi "Prinsen på ärten".......


.....och här "Lurvpösarna stor och liten" =)))))))

Kramisar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du är som lagt 2 spår denna vecka=)

Jag väntar med spänning på Peddans agility kurs! Men vet ju att han älskar det så det blir väl inget konstigt=)...är det Ulf som ska gå med Peddan på den? =))))))))))

KRAM=)

2009-04-29 @ 18:09:36
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Lillan & Zelda

Åh, vad kul med spår! Jättelänge sen jag spårade med Zelda...

Agility! Kul med en "välvuxen" hund på agilitybanan=)

2009-05-01 @ 15:30:52
URL: http://hem.bredband.net/b581626
Postat av: Therese & Atlas

Hej! Vad roligt med spår, det borde man göra oftare. De blir ju så skönt trötta av det. Jag och Atlas har varit på 1:a maj firande idag, det var jätte mysigt. Kanonfint väder med picknick och trevliga människor =)

Trevlig helg!

2009-05-01 @ 21:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0