Påsk & Blandat

Då var det några dagar sen jag skrev här igen., men i bland så finns det inte utrymme för det ;)

Syrran och hennes familj är hemma över påsken, åker hem i morgon =(
Var ledig på långfredagen och bjuden till morsan på mat, vad vi gjorde sen skäms man för att berätta men det börjar på B och slutar på O.
Den här gången kändes det som att jag skulle få överraska dom, vilket jag också gjorde ;)



Gårdagen var vi till Bollnäs och även här behöver jag nog inte tala om vad vi gjorde, börja på S och slutar på A.
Kvällen var vi hos oss och åt bland annat påskmat och annat "joll".
Eddie har ju kommit på en lek som vi kallar för "passa dig leken". Han har en leksak i munnen som han "tror" han inte får ha, sen ska vi säga "passa dig du!" och jaga han. Han ser så skojig ut när han skuttar runt och fjantar sig. Han älskar att göra det här med Pontus och hoppar i takt med han =)


Kom igen Pontus nu kör vi =)





Här var det tänkt att jag skulle lägga mig, om plats finnes ;)



Likadant igår men med andra fyrbeningar ;)

Nu blir det lite bokläsning innan jag drar till jobbet.

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Anna N

Så du for i väg till Blåkulla en sväng ! eller Bläsmåla var du ju shoppa till. Inte tänkt på att ha dubbel våningssäng så kan du o Ulf hålla till på den övre men katterna hoppar väl upp dit å....Innebandy imorrn som vanligt fast det är röd dag ses vi ?

2009-04-12 @ 14:50:42
Postat av: Carina

Vilken söt liten käring :))

Hmmm... nu vet jag vem som kommer att få ha tis. och tors. ef.middags aktiviteterna hädan efter ;))

2009-04-12 @ 16:07:35
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Annica

Har ni aldrig funderat på en sån där stoooor King Size säng=)))))))

Och vadå utklädd??!!!;) Tyckte precis att du såg ut så där fint uppmålad när vi var i Sthlm=))))

2009-04-12 @ 17:02:49
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Therese & Atlas

Haha, gick resan till blåkulla bra?!

Jag som tycker det är bökigt att ha EN katt i sängen när man ska sova!!!

2009-04-13 @ 08:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0