Semester!

Oj vad tiden runnit i väg de senaste dagarna, bara inte de fem närmaste veckorna gör detsamma.

Packade picknick kärran och drog till Alfta på utställning både i går och i dag men Ozzy och Eddie fick vara hemma. Det önskade jag fler hundar fick göra när man hör i högtalarna att det finns hundar som sitter i bilar med dörrar och bagagelucka stängda. De måste till och med hota med en anmälan och kalla dit veterinär. Blir förbannad på oss människor som släpar dit hundarna och sen får de iallafall sitta i bilen????? De har inte bett om att få sitta där. Nä lämna dom hemma om ni inte kan ta med alla in. Skäms på er!
Kameran hade jag med mig men inte många bilder blev det.


Dom som känner mig vet min kärlek till stora hundar ;)

Minglade runt med min "landseerkärra" och fyllde den med "lite" shopping.
Trots vädret så har dagarna varit härliga, träffade jobbarkompisar som påbörjat semestern och dom som avslutar semestern, inga namn men här en länk. Goldies matte.


Hemma och igenomfrusen tog jag ett bad. 
Om  man läser på etiketten så ska det bli sol........

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Opps....jag som skrev kovagn om din häftiga landseervagn...förlåter du mig :/

Jag hoppas du skrubbade dig hårt med "Efter regn kommer sol" så att det kommer nu det fina vädret.

Men Vilken bra inledning på din semester du fick ändå...två hela dagar i ALFTA :))

2009-07-12 @ 22:43:20
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Lillan & Zelda

Jo, kanske verkar som jag ä i göra-om-tagen men det är sånt som jag menat länge att göra och så har jag dragit på det. Nu tvingar jag mig=)

Gillar DU stora hundar!??

Mmmmysigt med varmt bad!

Ha nu en riktigt skön semester!!

2009-07-12 @ 23:18:48
URL: http://zelda.bloggagratis.se
Postat av: Sussi

Vad härligt det lät med ett bad..

Tyvärr så äger vi inget badkar :-( Och det är en av dom saker jag saknar mest från lägenheten vi bodde i förr innan vi köpte hus..



Ha en härlig måndag

Kramisar

2009-07-13 @ 08:14:42
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: Jennifer&Ruff

Ja, man tycker ju att det på en utställning ska vara fullt med hundvänner som vet riskerna med att lämna en hund i en bil. Synd att man inte ingriper direkt egentligen, skulle kanske färra lämna vovvarna. Såg att Ozzy hade varit lite halt. Bra med massage och stretching! Ruff verkar redan piigare och igår var det simpass igen. Fast han är lite tokig när jag är med och försöker bita mig i vattnet hela tiden. Hoppas på en trevlig semester!

2009-07-13 @ 09:37:59
URL: http://livetmedruff.blogspot.com
Postat av: Annica

Klart ni är trevliga;)

Iaf när vissa förser hungersnördar med fika=)))) tack!!!! Men tog du inga fler bilder??? Jag tog några på hon med tollarn...ska jag skicka dom till dej?

Ja fy när folk stänger in hundar i bilarna när det är sååå varmt!!!

Men du jag antar att filmen inte kommer finnas här så då får du köpa den till mej=))))

Kram!

2009-07-13 @ 21:17:34
URL: http://leonland.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0