Blandat

Ja så har det gått några dagar sen sist. Har inte varit sysslolös om man säger så.
Ska göra ett litet sammandrag av mitt liv från de senaste dagarna ;)

Varit på begravning och jag gruvade mig faktiskt en hel del över hur jag skulle reagera när vi var på plats. Farmor har betytt så mycket och alltid ställt upp för oss.
Vet att många tycker det låter knasigt men väl där i kyrkan och vi hade satt oss så kände jag att  hon var med mig hela tiden och stötta. Alla underbara minnen tillsammans dök upp som en film framför ögonen på mig och jag kände mig trots allt lugn inombords. Självklart så kom det en och annan tår men konstigt vore det annars.

På lördag tog syrran, morsan, moster Birgitta och jag bilen till Bollnäs för ett få stilla våra shoppingtarmar ;)
Passade på att handla böcker på bokrean, blev en hel kasse så nu har jag att göra ;)
Fikasugen blev vi så då stanna vi till på Lilla k vid Mobackes och där finns så mycket gott och vad tror ni min mor beställer............ Jo pannkakor med sylt och grädde. När vi sitter vid vårat bord så sneglar jag på menyn på en stor tavla och längst ner står det, finns även pannkakor med sylt och grädde för barn upp till 12 år =)))) Hon har gjort det igen om man säger så ;)
Kvällen var vi och bowlade med brorsans familj och farsan.

Gårdagskvällen tillbringade jag på ön och fick se Edsbyn bli klar för semifinal!

Sätter in lite bilder på allt möjligt den här gången. Börjar med en på syrran och kramgoa Eddie =)


Familjens clown får nog syrran son stå för ;)
Han är en riktig teaterapa och Eddie storgillar att busa med han. Vi andra duger INTE när Pontus är med =)






I förrgår så började jag läsa Män som hatar kvinnor för till helgen kommer den hit på bio men börjar nu sakta inse att jag inte hinner läsa ut den, men får göra ett försök. Så nu går jag och mina fyrbeningar och lägger oss. Jag läser och dom snuttar ;)

 
Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Annica

Härlig blandad läsning=) hahaha...klart mamma din ska äta pannkakor=)))

Men trodde jag skulle få läsa om Ozzys "lilla" turne;)

Ha en bra dag,jag har haft en underbar natt jag med väckning i tid o otid av både djur och människor, vissa går i sömn och det är INTE djuren;)

Kram!

2009-03-04 @ 04:55:31
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: kats

i förrgår började jag läsa... för till helgen kommer filmen... en fråga...

-Hur fan hinner du läsa ut en bok så fort? :o) för mig ett under !

2009-03-04 @ 09:15:54
URL: http://kats.blogg.se/
Postat av: Carina

Läser och snuttar...så gulliga ni måste vara ;)

Skönt att höra att det var fint i kyrkan.

Du...var det bokreaböckerna som låg på bordet...när jag var helt upptagen av mina nya gardiner :/

Usch så jag var enkelriktad där....dina böcker skulle jag ju ha vara försiktigt med.

2009-03-05 @ 23:00:29
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0