Spondylos helvete!

Ja vet att det låter illa men det är de enda ord som passar in. Eddies syrra Älsa har fått den diagnosen i dag och det känns för jävligt! Usch vad svordomar det kommer ur mig här i bloggen men det är precis så jag känner det. Jag känner nästan fler hundar med än utan och då är dom utan inte rtg. Kan detta vara toppen av ett isberg?
Då återstår nästa fråga, Eddie har han det? Tanken gör mig skräckslagen!
Finner inga ord till dig Annica, du förstår precis vad jag menar =(

Blir lungt här på bloggen över helgen, möjligen söndagkväll kan det bli något. Ozzy och jag ska på klubbläger.

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland passar sådana ord in väldigt bra ;/

Fa.. är det sant :(

Ta det lugnt på lägret...vill ha dig hel på jobbet

KRAM

2009-05-07 @ 22:02:52
Postat av: Carina

Förresten....

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN ;))

2009-05-07 @ 22:08:38
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Therese & Atlas

Jag håller helt med dig, man blir mest bara förbannad och ledsen också förstås. Undrar hur många mörkertal med spondylos det finns egentligen? Säg att ALLA med Landseer skulle röntga, då kan man fråga sig hur stor % som skulle ha det. Skrämmande tanke. Det värsta är väl att det inte finns nåt bra sätt att komma åt, just med tanke på mörkertalet...

2009-05-08 @ 07:26:28
Postat av: Lillan & Zelda

Jag önskar att så många som möjligt med landseer nu går till veterinären och röntgar sina hundar även om de inte uppvisar tecken till att ha ont. Vi måste ju börja någonstans för att få reda på hur utbrett detta är inom rasen. Vet vi i dagsläget HUR många som har det? Hur många är röntgade? Finns det någon röntgad UTAN spondylos? Ja, frågorna snurrar...

Lillan & Zelda

2009-05-08 @ 21:35:37
URL: http://hem.bredband.net/b581626
Postat av: Annica

Ja vad ska man annars säga?? Än en massa fula ord!! Snacka om att man känner sej lam.....många frågor snurrar i huvudet?!?!

Vill bara svara Marita...vet en hund som är röntgad som inte har spondylos, men det är bara en, dom flesta är förmodligen INTE röntgade=(

Kram och ha så kul på lägret med Ozzy=)

2009-05-09 @ 08:51:42
URL: http://leonland.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0