Spondylos=Eddie

Jo det är faktiskt sant. Ringde i går för att boka en tid och fick komma redan idag.


På den här bilden syns det tydligt att det snart bildats spondylosbryggor på två olika ställen. Till skillnad mot för Ozzy så är det "friska" kotor mellan de drabbade.


Här syns det även att det finns vissa som är på "gång".

Många frågor cirkulerar runt i skallen på en just nu och man vet inte riktigt när/var/hur man ska göra.
Ska kontakta samma sjukgymnast som jag har åt Ozzy för att rådfråga. Men en sak vet jag  Ozzy & Eddie kommer förr eller senare få mera problem med den här skiten, de blir aldrig fri den.
Ozzy & Eddie = Spondylos
Matte Carina = Uppgiven =(((((((((((((((((((((((((((((((((

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Annica

Suck.....Ja vad ska man säga? Fyy fan tycker jag är ett BRA ord just nu!!!!!!!!



Kram!

2009-05-12 @ 13:14:23
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Lillan & Zelda

Man tror inte det är sant!!!!! Jag blir galen! Jag är riktigt arg! Dj-la spondylos!!!! Har "ALLA" landseer det? Nä, vi vet 1 hund utan. Bra att det finns en hund men de andra då? De oröntgade? Hur många??????? Jag har en hund som snart fyller sex år som jag "behandlar" som pensionär...ska jag gå så mycket/långt per dag jag vill så måste jag lämna henne hemma om det blir fler än en dag per vecka. Längre prommisar än en tim. och hon är stel dagen efter! 6 år!!!!

KRAAAAM till er och jag förstår vad ni känner just nu. Måtte han klara sig relativt symptomfri...

2009-05-12 @ 13:56:34
URL: http://hem.bredband.net/b581626
Postat av: Therese

Det är inte sant!!!! Det känns som om ett dåligt jävla skämt alltihopa! Jag blir så arg och ledsen att jag inte har ord för det längre.

Tröst kramar från mej och Atlas, vi lider med er!

2009-05-12 @ 15:45:25
Postat av: Jenny och Shira

Men fy vad tråkigt. Tycker verkligen synd om er. Skickar en stor kram till er från mig och Shira.



//Jenny och Shira

2009-05-12 @ 18:19:04
URL: http://shira.zoomin.se
Postat av: Maaria

Herregud inte Eddie oxå =( Ja vet inte va jag ska säga.. Är så ledsen för er å Eddies skull..Men jag försökte se var man kan se det är Spondylos på bilder men ser inget.Kan du förklarar var man ska se på..Många varma kramar till er alla, vi tänker på er...

2009-05-12 @ 22:24:46
URL: http://wwwlandarias.se
Postat av: Carina

Nää......fa.. skit Spondylos :/

Det här är allvarligt, hoppas att uppfödare tar till sig det här nu.

Och du......en varm lång kram till DIG och grabbarna.

2009-05-12 @ 22:52:00
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är inte sant, hur fan kan det bli så då.Båda 2 det är ju fördjävligt tycker jag.

2009-05-14 @ 23:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0