Sommar.....

Tänk att värmen kom till slut. Nu hoppas jag den stannar några veckor till ;)




Kira var hos oss på midsommarafton och sov även en natt här.......


.......till grabbarnas STORA förtjusning ;)




Så kul att få ha Kira här, hoppas det blir fler gånger.

Stegräknaren är avklarad för den här gången och genast när den plockades bort slöa man till lite. Men i går så poppa motivationen upp igen och det blev en promenad hem från jobbet. Till och med så jogga jag ca halva vägen. Trodde ett tag att alla inre organ var på väg ut. Dessuton så fick jag klåda på magen och utslag som fortfarande är kvar? Nä jogga/springa är INTE min melodi. Kanske inte så konstigt med denna reaktion på en kropp som aldrig gillat att motionsspringa, måste ha en boll att jaga;) Men nu ska jag visa den vem som bestämmer ;)

Kramisar!


Kommentarer
Postat av: Therese & Atlas

Visst är det härligt med sommarvärme!! Förstår att grabbarna gillade att ha dambesök på midsommar ;)

Ska du tävla nå vattenarbete i sommar då? kram

2010-07-07 @ 06:41:01
URL: http://atlas.blogg.se/
Postat av: Annica

hahaha...du får ta ett metspö och fästa en boll i hålla framför dej så du kan springa efter den då=)))

Vad fin din snöbollsbuske är, min har blommat över redan! Inget löp här än=(....så jag antar att jag kan glömma den där resan!

Härlig bild på stora tuffa grabbarna när dom pinkar ikapp=)))

Vi hörs på tele nån dag, kram=)

2010-07-08 @ 05:27:28
URL: http://leonland.bloggplatsen.se/
Postat av: Lillan, Zelda & Ninja

Men hualigen vilken energi du och Annica har! Man blir ju svett bara man läser era bloggar ;) Duktiga är ni iallafall!

Jag lider däremot av enorm energilöshet och är supertrött:( Hela våren har varit sån.

Kul för grabbarna att få tjejbesök över natten! Antar de hade kul=)

2010-07-08 @ 11:08:54
URL: http://vattenhunden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0