Eddie har ordet.......


Är på tiden att jag får ordet på den här bloggen!
I går var det som ni vet min födelsedag och som alltid får man vänta och vänta...........
Den som väntar på något gott, väntar alltid för länge ;)



Mormor, morfar och mattes moster Birgitta var bjudna ;)
Matte hade gjort tårta som vi killar alltid får här. Nytt för i år var köttbullar på tuggpinnar som var istället för levande ljus. Hon påstår Eddie med ljus i tårtan=FARA!  Nåja, händer en hel del när hon är i gång också ;)


Sen ska det ju fotas och visas upp hur duktig man är. Sen börjar det bli lite pinsamt när matte säger "lillbäsen" åt mig, jag är faktiskt 5 år!


Sen får man ta för sig, trodde till en början att man skulle få hela själv men som alltid så måste man dela med sig.


Men attans vad presenter jag fick, jag hade fullt upp att "tylla" upp allt.


Men vad nu då????? Får "Han som kan allt" också presenter??????


Får "lillbrorsan" ska jag ha ;)


Det här kom på posten från syrran Älsa. Tack för den! Vi förblir alltid syskonen Knas=)


Här sitter jag med några av mina presenter. Matte tyckte det var så många så jag fick inte öppna allt, har ni hört så fräckt av henne!


Ozzy har fastnat =)))))))


Ja efter en sån här kväll blir även jag lite trött.
Om ni tror att jag Eddie tänker bli stor så kan ni slänga er i väggen, jag kommer alltid att vara den omogna Bus Peddan ;)

Kramisar och naffs i örat!

Förresten HELA flocken önskar Gott Nytt År ocskå ;)


Kommentarer
Postat av: Lillan & Zelda

Först och främst Hipp, hipp hurra! och grattis på födelsedagen Eddie!

Vad MÅNGA paket du får! och tårtan då! Jättefin! Antar att hundarna gillade den=)

Kramis och gott nytt år på er allihopa, både två och fyrbenta=)

2009-12-31 @ 18:42:08
URL: http://zelda.bloggagratis.se
Postat av: Älsa pälsa

Tja Peddan!

Oj vilken tårta du fick då..ja tänk att man är tvungen att dela med sej=)

Här är vi uppe med tuppen som vanligt..undrar om ni gått o lagt er än?;)

Kram=)

2010-01-01 @ 04:31:51
Postat av: lena med flock

God fortsättning på det nya året<3. Grattis i efterskott till "Peddan" vilken underbar tårta.

2010-01-01 @ 09:21:58
Postat av: Dagverksamheten

Vi sitter här ALLA på DV och läser om din dag Eddie...vilken matte du har, får inte öppna alla paket på en gång....kom i håg det när hon står där och vill öppna sina du ;)

Häls.

Kalle,Rolf,Ida och Carina

2010-01-01 @ 15:31:46
Postat av: Sussi

Men oj har jag missat Eddie´s födelsedag!!! Jag får lov att gratulera desto mer idag istället :-)

Vilken smaskig tårta!



Nu finns mitt val av klädesplagg utlagt ;-)



God fortsättning

Kramisar

2010-01-01 @ 16:06:21
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: Lena

Ojojoj.. den tårtan såg verkligen god ut :-) Stort grattis Eddie!

2010-01-03 @ 14:17:50
Postat av: Therese & Atlas

Vilken fantastisk fin tårta Eddie fick på sin födelsedag!! Stort grattis i efterskott från oss!

Hoppas ni har det bra i all snö och kyla? Kram

2010-01-03 @ 18:29:06
URL: http://atlas.blogg.se/
Postat av: molle

men oj här kom man rakt in på ett födelsedagskalas ..toppen ,

snor åt mig en kött bulle , man tackar



må gott

2010-01-05 @ 16:52:32
URL: http://www.pillans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0