Bättre =)

Ozzy är bättre och jag tror jag kan pusta ut för den här gången, han måste ha världens kortaste muskler. Om han överhuvudtaget har några ;) Hans bakben är otroligt raka, troligen mer än mina ;)
Massage och lite vila gjorde susen. Det som är jobbigt med det hela är att det går så fort, ena minuten helt symtomfri nästa minut vagga och halta fram som en gammal gubbe.
Tacka ALLA ni som stöttar en, om ni visste vad sånt värmer och ger kraft.


Här har vi den skyldige till varför jag har 2 landseer ;)  Vilket jag INTE ångrar.
Kullarnas Desirable "Wilma" som snart fyller 10 år, ägare Gunilla Salmela.


En flirtig Eddie önskar ALLA tjejer en God natt.
Slick och naffs kramisar!

Kommentarer
Postat av: Annica

Vad kul att se Wilma på foto=)

Skönt att Ozzy blev bättre!! Ja du dina ben ska vi inte prata om;)

Ska bara tala om att jag ska till kupolen idag..antar att du INTE blir nå avis;))

Ha en bra dag=) Kram!

2009-07-07 @ 06:46:37
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Carina

Så nu kan Landser mamman pusta ut en stund igen....härligt :)

Dina pojkar har världens bästa curlingmamma ;))

Du...ta en sväng in på DV och kika på hyllan över matbordet....kom på något tok när jag blev själv kvar på DV på måndagkväll ;)

Klart du ska komma och titta på mina kycklingar i sommar :)

2009-07-07 @ 07:42:38
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Therese & Atlas

vad skönt att hältan gick över och att Ozzy är bättre =)

Man blir orolig så fort det händer nåt med dom, bra att det gick över med vila den här gången.

Mvh Therese

2009-07-07 @ 08:02:43
Postat av: Sussi

Vad skönt att han känner sig bättre igen. Som hundägare blir man ju så rackarns orolig när det blir så där.. Jag vet för vi har också det problemet. Ena dan är hon bra och nästa kan hon vara stel och halta..



Ha en fin dag

Kramisar

2009-07-07 @ 08:41:57
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0