Hundar gånger flera ;)

Fortsatt krångel med att komma in på vissa bloggar för att kommentera =( Men jag lovar att jag försöker ;)

I förrgår träffade jag Ki och två av hennes tre hundar. Vi åkte till Gunilla så de fick bada.


Frostie har blivit stor sen sist jag såg henne, så fin.


Observera att jag inte blev omkullknuffad =)


Fyra frontalkrockar =)




Ozzys klåda har blivit värre på sista tiden, under tassarna och under armbågarna, värst på kvällarna innan han ska somna. Har numera humilacsprayen vid sängen som verkar hjälpa bra. Pälsen ser trots allt ändå bra ut vilket man får vara glad för.

Har kommit i gång bra med bokläsningen och är färdig med Stieg Larssons tre böcker. Kan verkligen rekomendera att läsa dom, men jag antar att de flesta redan gjort det =)

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Annica

Härliga bilder på hundarna..vad stor hon ser ut Frostie=)

Usch stackars Ozzy med klådan som blivit värre

=(...tänk att det alltid ska vara fler problem samtidigt...Älsa kliar sej också intensivt...helst på frambenen men det syns inget...undrar om det har att göra med att hon har ont i ryggen?!? Ja det är ett skit när våra kära vovvs inte mår bra=(



Nä du några såna böcker läser jag inte=) helst inte med typ 700 sidor...pust då skulle jag garanterat somna och få den i huvudet;)

Kram!

2009-07-31 @ 17:12:11
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Lillan & Zelda

Härligt hundrejs! Krockbilden var ju bara för häftig=)

Tycker sååå synd om Ozzy. Stackarn...klåda är ju INTE kul.

Kraaam!

2009-07-31 @ 18:38:24
URL: http://zelda.bloggagratis.se
Postat av: Carina

....vi låste in hönsen noga innan vi åkte ;)

Sitter nu i en trea i mångkulturella Nacksta i Sundsvall, konstaterara att vi bondlurkar inte är van mycket :)

2009-08-01 @ 08:43:31
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Therese & Atlas

Hej! vad roligt hundarna verkar ha vid vattnet, skönt för dom att bada och greja.

Tack för att du gillar min blogg :) Tanken är ju inte att man ska vara alla till lags för det är omöjligt, men det är så tråkigt när folk vägrar fatta vad man menar och sen hittar på saker om en som inte stämmer :(

Kram

2009-08-02 @ 10:16:13
URL: http://atlas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0