Spring i bena

Tittade ut på åkern för att se om jag såg hundarna som var där för att uträtta sina behov innan natten. Vad får jag se om inte en Ozzy i full galopp och med ett glädje uttryck och öronen så där lätt fladdrande som inte går att beskriva. Då slår det mig att jag inte sett han i galopp på några år. Tänk vad glad man kan bli för småsaker.


Snälla låt dessa tassar få fortsätta ha sina spring i många år.

Har varit och "gosat" med valpar ikväll också, men dom bilderna kommer nog i morgon ;)

Kramisar!


Kommentarer
Postat av: Annica

Ja man blir sååå glad när man ser att dom är pigga och glada=) Älsa blev så piggelin efter att hon blev klippt igen och busar för fullt med Bollnäsan...måtte det få bli så läääänge!

Hmm...vad har du nu träffat för valpar då??? Jag nyfiken???...ja kanske liiiteee=))

Kram=)

2009-07-02 @ 06:04:57
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Sussi

Så där känner jag inför min vovve också!! Hon börjar bli lite till åren nu även om hon själv tror hon fortfarande är en valp hihi

Men åren har gått så himla fort så jag hoppas också hon får ha springet i benen kvar många år till :-)



Ha en fin dag

Kramisar

2009-07-02 @ 09:00:19
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: Lillan & Zelda

Åh, vilken lycka att få se honom springa så! Det är verkligen inga småsaker=)

Hoppas han fortsätter vara pigg och lycklig" Håller tummar håååårt!

Åh, vad avis jag blir på valpgossande=)

Kraaaaam!

2009-07-02 @ 12:19:25
URL: http://hem.bredband.net/b581626

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0