Bagar Eddie


Hej mina vänner, nu ska jag Eddie ta med er på ett bullbak från i kväll när vi var hos mormor. Man är ju en kille som tar sitt ansvar och ställer upp ;)
Blanda i hop hela skiten i en bunke, medans den ska jäsa så kan ni hitta på något annat.


Tex hålla koll på områdets katter och tvåbeningar, spana på brudar eller varför inte helt enkelt bara slappa.



Eh......... Kanske inte allt för länge.......och där tog matte över.

  
Vad smidigt det är när man hjälps åt att baka ;) Allt känns som det är gjort på nolltid.



Raggar Ozzy kom när allt var klart, ville nog inte missa fikat.




Tidigare så stod det även en cykel bakom stolen. Upplyste morsan att det räcker med ett galler.


Avslutade med en promenad på "Byn".

Vill även passa på att tacka ALLA som grattat Ozzy och mig!

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rolig ni ! Har ni varit på nån Drive in bingo då ?

2009-06-25 @ 23:21:43
Postat av: Anna N

Jag glömmer hela tiden skriva mitt namn

2009-06-25 @ 23:23:10
Postat av: Lena J

mmmm... dom där bullarna skulle man ju kunna tänka sig att bli bjuden på!

2009-06-25 @ 23:29:26
Postat av: Annica

Duktiga Eddie som hjälper till att baka=)....måste blivit extra goda med lite lurv i=)))

Himla snygg kaffekopp!!!

Kram!

2009-06-26 @ 05:30:44
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Sussi

Nämen vilken duktig hund du har som kan baka alldeles själv!! Går det att ta kurser från honom så min Doris kan få lära sig hihi



Ha en fin lördag

Kramisar

2009-06-27 @ 00:30:41
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: Jennifer&Ruff

Vad kul att ni tittade in! Ja vi letade länge innan vi fick en brun njuffe men de va de värt :) Tror han har röda geneer i sig och är därför extra envis men helt underbart snäll :) Eddie är jätte fin och verkar va en duktig kille, kanske ska försöka lära Ruff baka men han lär väl käka upp degen illa kvickt! ;)Trevlig helg

2009-06-27 @ 08:24:02
URL: http://livetmedruff.blogspot.com
Postat av: Carina

....blanda ihop hela skiten i en bunke :))

Hi, hi, jag hoppas din mormor var med på ett hörn där Eddie ;)

Skulle gärna bli bjuden på en kaffetår i den koppen....och jo, jag vågar smaka bullen

2009-06-27 @ 09:26:37
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Lillan & Zelda

Ha, ha, ha!!!!! Jasså han har såna talanger Eddie=)

Skulle han kanske kunna lära Zelda? Här i familjen bakas det vääääldigt lite så det vore bra med en hund som fixade det=) Fast vid närmare eftertanke så brås hon nog mest på sin bror Ozzy och vill nog hellre käka bullarna än göra dem:)

Kram!!

2009-06-28 @ 21:45:14
URL: http://hem.bredband.net/b581626

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0