Sotis, gott och blandat.

Anklagade grabbarna för att vara stjälpredor, men här har jag bevis för en svart sabbotör ;)

Få se vad ska jag hitta på nu som grabbarna kan få skulden för....


Om jag välter ner den här ampeln får nog Eddie för det.....


Hörde Ozzy gnällde konstigt och stirrade mot björken, vem såg man inte där om Sotis.


Gårdagen var vi på cruising här i Edsbyn, Eddie här med "raggarmunderingen".


Till Ozzy och Eddies lycka sov "mormor" här inatt.


Eddie vid min farfars cykel som morsan hittade vilande mot garageväggen.


I bland så har man tur när kameran är med, här ett tranpar med två ungar som gick över vägen när jag och morsan körde saker på loppis.


Här står det ett gäng som gaddat i hop sig på våran åker, av dom får ni se mera utav i morgn ;)

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag är jättedålig att ha med mig kameran ut när jag tar en promenad. Nästan alltid stöter man på nåt som man tänker...nu borde jag haft kameran med mig hihi Att ma aldrig lär sig!!



Det har inte blivit nån storvinst än för mig heller men 670 kr idag.. Inte illa!

Senaste två gångerna har en varsin bil åkt därifrån med 30 000 kr. Det gör mig väldigt avundsjuk hihi



Ha det så bra

Kramisar

2009-06-19 @ 00:17:49
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: Therese & Atlas

Hej på er! Fina bilder du tagit! Hoppas ni får en trevlig midsommar med en liten solglimt iaf.



Kram

2009-06-19 @ 07:37:48
Postat av: Lillan & Zelda

Underbara bilder! Skön katt det där=)

Åh, den där cykeln vill jag ha! Bara sååå cool=)

2009-06-19 @ 19:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0