Bilder

I dag blir det mest bilder i bloggen.

I förrgår var vi på promenad i "spökskogen"  där jag trivs bäst av alla platser. Ozzy och Eddie fann en sista snöfläck, deras glädje var total ;)

 


Lustigt hur träd kan växa, rota sig fast på ett stenrös.





Vi fortsatte hemåt och Eddie tog täten. Han vek av stigen med en sprudlande fart och såg överlycklig ut, jag fasade för vad jag skulle få se........

Vårvatten blandat med dy, det luktar Fa.!




Nöjda tassar ;)





I går var Doris här för hennes husse och matte var till Borlänge.
Här letar vi godis och självklart så ska det letas på samma ställe.




Här bär det väg på en promenad.




Damerna först, även i djup snö ;)


Doris?

Kramisar!


Kommentarer
Postat av: Lillan & Zelda

Sköna promenadbilder! Gött att fler har illaluktande voffs i sin närhet, Zelda luktar illa mest hela tiden tycker jag:(

De ser rätt nöjda ut när de vilar efteråt=)

Så liten Doris blir bredvid dina grabbar=)

2009-05-03 @ 16:06:43
URL: http://hem.bredband.net/b581626
Postat av: Annica

Hahaha...ja här kan man verkligen säga stor o liten...oj vad stora dina ser ut när Doris är med=)

MEN fyyy har ni snöfläckar kvar???!!! Tur man bor i södern så den är puts väck;)

Är det Eddie som tryckt ner Doris på sista bilden?=))

2009-05-03 @ 19:55:31
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Carina

Brukar klaga på att min raggsocka är en liten stadshund...men ärligt så är jag glad för et när jag ser dina pojkar i dypölar ;))

Doris i lag med dina luffsar ser för härligt ut...bilden när de går efter vägen är så idylisk.

2009-05-03 @ 22:22:34
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Anna

Fy va smutsiga dom blir ibland.

Vilka kontraster på stor o liten hund. Har Doris fått en husse vad heter han då ?

2009-05-04 @ 16:34:28
Postat av: Therese & Atlas

Helt galet att ni fortfarande har snö kvar?!?! När ska våren ta bort snön i Edsbyn då? Vad kul de verkar ha haft i vattnet i skogen, synd bara att de luktar så illa sen...

Kram

2009-05-04 @ 20:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0