Jag är med =)

Återigen långt mellan inläggen, har liksom inte tid att skriva här men jag lever ;)
Ozzy är fortfarande pigg och i morgon ska jag ringa veterinären för att höra hur vi ska göra med medicineringen.

Syrran och fam. var här i helgen. Pontus fyller 10 år så vi hade bokat stugan och bastun efter flottarleden som en överraskning.
Här lite bilder.




Eddie pussar på sitt vis.


Dumstruten


Gostruten


Woff, ska du basta. Kommer jag också, ska bara ta på mig badbrallorna.

 


När Pontus är med är vi andra inte värda någonting för Eddie.


Tack och lov så bastade inte dessa =)


Hungriga blev vi så då grilla vi korv och hamburgare.


Syrran hade med sig änglar som en jobbarkompis till henne hade gjort, vissa fick en och andra fick ... =))))
Tack syrran! De är superfina ;)

Kramisar!


Kommentarer
Postat av: Annica

MEN!!!!! Uppdatering=)))) Plötsligt händer det;)

Aha så ni har haft kalas för Pontus...grattis till han=)

Vilka fina änglar!!!!!

Hoppas att du uppdaterar lite oftare nu då=)

Kram=)

2009-09-23 @ 18:24:59
Postat av: Therese & Atlas

Hej! Jag vet hur det är, jag hinner inte heller med alla bloggar + allt annat man håller på med hela tiden. Skönt att veta att du lever i alla fall ;)

Det glädjer mej att höra att hundarna mår prima :)



Kram Therese

2009-09-23 @ 19:19:39
URL: http://atlas.blogg.se/
Postat av: Sussi

Vad glad jäg är att Ozzy är pigg nu. Tacka gud för medicin!! Håller tummarna på att Ozzy får fortsätta må bra..



Kramisar

2009-09-23 @ 21:07:55
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: Lillan & Zelda

Men åh! Fick en chock...uppdaterat!

Gôtt att pigheten verkar hålla i sig med Ozzy.

Vilken härlig dag ni fixat för 10-åringen!

Mysigt:)

2009-09-25 @ 13:08:01
URL: http://zelda.bloggagratis.se
Postat av: Packa väskan

Då packar jag nu då;)

2009-09-25 @ 19:37:10
Postat av: kats

Håller med. Så vackra smycken och jag tackar och tackar än en gång för ett.



kram

2009-09-27 @ 00:35:39
URL: http://kats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0