Snö och åter snö

Hade planer på att bli skjutsad och lämnad vid Knåda sport i dag för att köpa en spark och sparka hemåt. Men snöandet satte stopp för det hm.......Får ta det på lördag istället.

Ozzy har mycket mindre klåda i öronen nu sen vi började med örondropparna, ska ha dom en vecka till.
Fick en energi kick av föreläsningen så nu har Eddie hård träning med pilatus bollen, vi har legat lite på latsidan med den tidigare. Om det är någon som har en hockeyutrustning som bara ligger och skräpar så kan ni väl skicka den till mig =)))))) Han blir så himla uppspelt när vi tränar med bollen så de slutar med att ca 60 kg Eddie klättrar på mig och ni som jag spelar innebandy med vet hur lätt jag har att få blåmärken, fniss! Blir nog blå kamouflage hela jag när det är kjol och shorts säsong =)


Hittade den här bland alla bilder som är från en promenad vid klon grustag i höstas. Jag tror att hon heter Klara. De jag däremot vet är att det är Gunillas pappas hund ;) Eddie var nog lite läskig för henne till en början, han har ju en förmåga att tro att alla vill busa och att han är lite mindre än vad han är =) 
Hon var som en liten prinsessa, lika söt som en sån också ;)

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Annica

Haha helt otroligt att snön ska sätta stopp för ett spark köp=)ja nu har vi väl så det räcker med den varan..den ligger säkert kvar till midsommar;)

Vore kul att se när du och Eddie tränar på bollen=)))

Vad skönt att dropparna hjälper Ozzy!!!

Härlig bild på Eddie"the beast" och den söta vovvan=)

Kram=)

2010-02-05 @ 06:31:36
URL: http://leonland.bloggplatsen.se/
Postat av: Sussi

haha ja, dom kan ju bli lite ivriga ibland ;-)



Vilken underbar bild.

Doris är likadan. Det spelar ingen roll vilken storlek hundarna är i som vi möter. Hon stampar och hoppar omkring mot dom ändå. Hon skrämmer slag på dom mindre hundarna hihi



Morgon har jag provat men inte Ramos. Så den ska jag leta efter..



Kramisar

2010-02-05 @ 10:09:58
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: Lillan & Zelda

Vadå, pilates? hur tränar du han med den? bara undrar liksom för om det är träning som är bra för Zeldisen vill jag testa ju=)

2010-02-05 @ 20:07:49
URL: http://zelda.bloggagratis.se
Postat av: Christel och Herman

Uppdaterade precis min blogg och har då skrivit överskriften...snö och åter snö. Gissa om jag skrattade gott då jag kom in på din blogg och Du skrivit likadant. Skönt att Ozzy har mindre klådan nu. Då går det åt rätt håll. Vilken fin bild på Eddie och "klara".



Kram Christel och Herman

2010-02-07 @ 13:47:58
URL: http://www.petrini.be
Postat av: Annica

Blev det nåt spark köp???

2010-02-12 @ 04:23:25
URL: http://leonland.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0