Here I am ;)

Ja Då var det dags Att skriva Några rader här. Har inte ens suttit vid Datorn här hemma på Flera dagar och tänkt vad Mycket tid man sparat på det;)

Mina syskonbarn hade sportlov förra veckan. Passade på Att vara lite ledig med dom. En av dagarna var tänkt Att syrran och jag Också skulle åka slalom. Nu gick det Inte som vi tänkt precis, men å Andra Sidan Gör de det så gott som aldrig När man planerar Något med henne;)
Hon åkte "Ett åk i liften" ända upp (vi var Några som Rekommenderade halva backen) sen tog det inte Många metar tills hon Måste Sätta sig och Då sa de ENA knät nu får det vara nog. Inga fler åk blev de, men en sjukskrivning;)

Evelina och jag Brukar träffas för Att fira våra och Hundarnas födelsedagar. Den här gången var vi till dom i Öratjärn.


Dessa underbara tårtor hade hon gjort, Gäller bara Att ta människotårtan och Inte Hundarnas.




Stirrar man Tillräckligt Länge så trillar dom nog ner .......


Paketgalna Eddie blev helt överlycklig för paketen.


Gulliga kycklingar hade dom också, här tittar och luktar Ozzy fundersamt på dom. Doris tunga syns längst ner till vänster.


Tycker Ozzy flyter in rätt så bra i soffan med alla kuddar.


När man "kalasar" så här så tar det på krafterna.

Tack Evelina, Dan och Doris för alla presenter! Nu fattas Bara ett kryp in för "pullorna";)

Nu var det tänkt Att Lite Stockholmsbilder skulle ta plats här. Men fotografen kom knappt i håg kameran hon hade med och De få bilder som togs vill jag Skona er ifrån;)
Men kan berätta Att helgen i Stockholm var superkul och Björn Skiffs var kanonbra.

Ja Då blev det äntligen av Att Uppdatera och dessutom under en arbetsmiljö som Knappast kan Vara Godkänd av miljöverket, fy tusan vad Ozzy kan fisa mycket och illa!

Kramisar!


Kommentarer
Postat av: Annica

Aaaaaaa....jag skrek till när jag såg att du bloggat;) kul att se att du lever;)

Vilka fina tårtor..jag antar att du tog av den översta=))))

Och visst vill vi se dom få bilderna du tog i sthlm=))

Kram=)

2010-03-09 @ 18:37:52
URL: http://leonland.bloggplatsen.se/
Postat av: Sussi

Jösses vilka fina tårtor!!

Kul att fira så där..



Doris brukar bar få någon godsak inslagen så hon får öppna. Sen massa pussar och kramar föratås ;-)



Kramisar

2010-03-09 @ 21:14:23
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: Lillan & Zelda

Skööönt att du äntligen uppdaterade så att man vet att du lever!

Åh, vad sugen jag blev på tårta nu då! Jätte-fina var dom!

2010-03-09 @ 21:36:40
URL: http://vattenhunden.wordpress.com
Postat av: Christel och Herman

ÄNTLIGEN, ha ha ha. Men gud vilka underbara tårtor. Ja vilken är vilken? dom såg ju smaskiga ut båda två. Herman bockar och bugar för grattiset



Kram

2010-03-10 @ 14:57:50
URL: http://www.petrini.be
Postat av: Therese & Atlas

Härligt Carina, detta har jag väntat på!!! =)

Gudars så fina tårtor din kompis gjort, dom ser lika goda ut...man hade ju lätt kunnat ta fel ;)

Hoppas allt är kanon med er och vovvarna.

Kram

2010-03-11 @ 17:16:13
URL: http://atlas.blogg.se/
Postat av: Krimmenelle Kents fru

Tjo!

Stockholms biderna kan hålla sig kvar i kameran tycker jag!! ;-)

Härliga tårtor!

2010-03-14 @ 21:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0