Hipp Hipp Hurra!

Ozzy fyller 7 år i dag och de har vi firat med en härlig skogspromenad, tårta och paket.


Tycker han ser så fånig ut när han sitter och väntar på varsågod. Lite spänd kanske =)))))




De godaste först, i de här fallet skinkosten ;)


Tro inte han fick hela tårtan själv. Eddie fick sin del också.

Men rent på faten blev det ;)


Paket ska man ha när man fyller år. Kan tala om att Eddie fick också ett ;)

Jag har svårt att fatta att det gått 7 år sen Nina ringde och berättade att O-kullen hade tittat ut och det fanns en liten kille åt oss.
Så mycket Ozzy har givit och lärt mig kan inte beskrivas med ord.
Min stora högvinst i livet!

Kramisar till dig Ozzy, min gokille!

Kommentarer
Postat av: Älsa pälsa

men ååå sån smaskig tårta du fick=) den skulle jag också velat smaka på=) och du ser inte alls fånig ut=)) puss på snygg Ozzy nosen=)

2010-05-20 @ 17:00:04
Postat av: Therese & Atlas

GRATTIS GRATTIS från oss på 7-års dagen!!!! Han verkar ha haft en kanondag med tårta och paket =)) Kram

2010-05-20 @ 19:14:28
URL: http://atlas.blogg.se/
Postat av: Sussi

Här kommer jag in några dagar för sent och gratulerar Ozzy. Men bättre sent än aldrig ;)

GRATTIS :)



KRamisar

2010-05-23 @ 21:52:45
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: gissa:)

Nää nu får du ta o skärpa dej...snart en månad sen du uppdaterade:( ta och släng bort den där steg räknaren nu;)

2010-06-12 @ 05:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0