Men här var det klent med uppdateringar ;)

Jag skyller allt på min stegräknare. Har egentligen ingen tid att vara här ;)

Haft Ozzy med till syrran och hennes familj. Där fick Ozzy träffa på Dåna för första gången.
På vägen ner hade jag bokat tid hos sjukgymnasten i Falun.
Jag tycker han är så mycket piggare nu än tidigare så en liten chock fick jag nog när hon sa att han måste gå upp i vikt och lägga på sig mera muskler. Men förstår ju varför med tanke på den här vintern och hans alla kramper. Blev mycket "ta det lugnt" då. 
Ozzy är fransyskt fram men han visade ingen smärta eller stelhet vilket var jätteskönt. Hans problem sitter bak. Han har blivit mycket mera stel och sträcker inte ut stegen helt som han ska när han rör sig. Där har vi en till anledning till varför han inte bygger muskler. 
Jag vet att gör jag inget åt det så kommer tiden rinna ut....... Det positiva är att sommaren är här och vi kan simträna, vara i skogen och gå i olika terränger och det bästa av allt han visar glädje och är pigg. Som det känns nu så har vi alla förutsättningar för att bygga upp de där förbaskade musklerna ;)
Torsdag 27 maj är det Eddies tur att besöka sjukgymnasten.

På fredagen när vi kom fram så var det som Ozzy skullle hinna allt på en gång, tills han fatta att vi skulle vara kvar till söndagen ;)


Ska man duscha får man ta en kölapp........


.......eller duscha tillsammans ;)
Nått som vi inte har problem med är att duscha Ozzy, han älskar det vilket syns här ;)


Jobbigt att vara ute på resande tass ;)


I dag tog vi en promenad på kråkberget, så skönt. Nästan hemma så sniffade grabbarna till sig en vattenpöl.

-Undrar om jag får tårta och paket i morgon????

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Älsa & Ästher

Stoooort Grattis snygg Ozzy på 7-årsdagen idag:-) hoppas du får en toppendag!



Puss på nosen och bamse kramar från oss=)))

2010-05-19 @ 06:16:07
Postat av: Lillan & Zelda

Jippie! en uppdatering!=) GRATTIS Ozzy, på 7-årsdagen!

2010-05-19 @ 10:10:00
URL: http://vattenhunden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0