Ullared.....

Varnar för starka bilder ;) kom då även i håg att många har jag valt att inte visa ;)


Fika ett måste när man åker långt.


Så här såg det ut när vi for i väg och då är det packning för 5 st "tjejer" för en övernattning. Tycker jag vi gjorde det bra.

Ja då var vi framme efter många mil och turer med incheckning av stuga.


Fredagens shopping och här funderar vi vad som är vems?????


Två som gick in på toa och förde ett tusans väsen av skratt. Då låste Birgitta och jag upp dörren och ut kliver dessa!!!


Se även hårnät ;)


Sen blev det en dags shopping på lördagen också innan vi skulle åka tillbaka till Västerås. Trötta ben blev det.


Hade inte fått plats med så mycket till!
Mycket skratt och skrik blev det, hade besök i stugan av 2 mega stora spindlar och sen även av vanliga storlekar.

Kramisar!


Kommentarer
Postat av: Nämen!!!!!!!

ÄNTLIGEN som nån sa;)

Hahahaaaa vilka tokor ni är eran familj=))) jösses så mycket ni shoppat...men det är ju iof inget ovanligt när det gäller dej;)

Nu hoppas jag att du bloggar snart igen=)) och lägg du ut fler bilder från eran resa=)

2010-10-07 @ 07:37:26
Postat av: Anna

Härligt va ni är schöna o busiga :P

2010-10-07 @ 08:22:45
Postat av: Therese & Atlas

Hihi! Ni verkar ha haft galet kul på er tripp till Ullared :) Blev mäkta imponerad över er lilla packning på vägen dit, bra gjort! Kram

2010-10-11 @ 10:02:10
URL: http://atlas.blogg.se/
Postat av: Värmlandshundarna

Jamen jag säger då det!=))) Ni är lika underbart galna allihop tror jag!:D Antar att det blev en del skratt ;)Kraaaam!

2010-10-12 @ 23:11:51
URL: http://vattenhunden.wordpress.com
Postat av: Värmland

Ja, här duggar det tätt mellan inläggen ;)

2010-10-19 @ 12:21:38
URL: http://vattenhunden.wordpress.com
Postat av: Annica

Meeeen kom igen nu med en liten uppdatering....nåt har du väl att berätta;) och nån endaste liten bild också vavavavavava????

krrram på dä=)

2010-11-01 @ 05:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0