Många är nog i chock....

Uppdatering igen! Jo det är faktiskt sant, det är inget fel på eran dator ;)

Men i dag bjuder jag bara på en massa "hop plock". Fast jag varit slö här på bloggen så har det fotas ganska så flitigt med kameran så jag tänkte att om inte varje dag så kanske varannan bjuda lite på dom bilderna.

Har ju aldrig gillat de där med att springa, men i höst här bestämde jag mig för att åka till Kygelvallen. Jobbigt, skavsår och helt slut så var det härligt på samma gång.

Man vill ju stretcha efteråt och Ozzy ville inte vara sämre än att hjälpa (stjälpa) till. Det roliga var att när han satte sig så knakade det i min rygg och när jag reste mig upp kändes allt mycket bättre. Kiropraktor Ozzy ;)


Som ni såg på förra bilden så låg Eddie och snutta på en "Nin" som vi kallar det för. Båda hundarna gör det och det luktar inte "sommaräng" av dom kan jag säga. Så här kan det se ut efter en tur i tvättmaskinen.

 
Måste ju bjuda på denna bild också, har en jobbarkompis som fyllt 50 år och är Djurgårdare in i märgen skulle man kunna säga. Vad kan vara bättre än att bli överraskad av ett gäng gnagare. Vem vet när nästa överraskning kommer.......

Ha de!

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Annica

hahahaaa jaaa vad kunde vara bättre än att klä ut sej till gnagare..visste att det bor en liten Aik:are i dej=))))

Ja det där lät ju skönt...skavsår jobbigt osv;) ska väl va en sån som du till det!!!

Nu väntar jag på nästa blogginlägg=)

Kram!!

2012-01-03 @ 07:50:39
URL: http://leonland.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0