Doris!

Den här dagen vill jag hylla Doris och Evelina för deras prestationer i Hofors.
1 placering i hopplass1 och en pinne, 3 placering i agilityklass 1 och en pinne. Till råga på allt så hade jag äran att få följa med. Ett STORT GRATTIS till er, bra jobbat!

I kväll träffades jag och Gunilla med hundrarna vid klon grustag. Hon hade även Udo med sig som ägs av Pip och Anci. Så roligt att se så många hundar leka tillsammans. Nu ligger de som slagna hjältar ;)

I går gjorde jag säsongspremiär med att äta surströmming, mums! I kväll får jag hålla till godo med "bara" kycklingplanka ;)
Morgondagen består av att sovazzzzzzzzzzzzzzzzzzzz! Har ju jobbat HELA veckan, dvs 2 dagar =)

Kramisar!

 


Här ser ni en stolt Evelina och Doris överst på prispallen.

 Udo och Eddie.     Ozzy, Udo och Eddie

 Kira och Ozzy        Hela gänget =)


När man ser de här två tillsammans leka blir man riktigt varm i hjärtat.


Avslutar med den här bilden som för mig verkligen framför min bild av Eddie. Man kan inte låta bli att älska den här hunden fast han är lite galen ;)

Kommentarer
Postat av: Annica

GRATTIS till Doris och Evelina=)))



Jasså du har ätit surströmming du! Blääää!Kycklingplankan lät gott=)

Hahaha.........Ja den bilden på Eddie visar verkligen hans rätta jag!! =)

2008-08-24 @ 14:55:59
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Therese & Atlas

Hej! Vad roligt att det gick så himla bra för evelina i Hofors!! Fin fina bilder på vovvarna när de leker. Speciellt den på Eddie när han gör sig fin i pölen =) Hahha!



Mvh Therese

2008-08-24 @ 18:29:50
Postat av: Lillan & Zelda

Oh, vad kul att Evelina och Doris är så duktiga!! Grattis till er!!

Ha, ha...ja, man bara måste ju älska även de galna och grisiga hundarna=) Eddie och Zelda ÄR släkt va?=)

2008-08-24 @ 18:52:54
URL: http://hem.bredband.net/b581626/
Postat av: Carina

Goa Doris "HEJA HEJA" det är en skön tjej det :)

Men att få Eddy i sängen efter badet i pölen ..nice :/

Stackare vilken hård vecka du hade direkt efter semester ;)

2008-08-24 @ 21:17:26
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Marie o Urkho

Ha ha ha... Gillar bilden på Eddie i pölen! Man kan bada i allt tydligen, bara det finns vatten. Ha ha ha... Härlig kille!



På tal om Urkho och hans skällande i hundgården så har vi nu köpt ett antiskallhalsband och det verkar hjälpa. Jag gillar inte den metoden igentligen men är man desperat så är man. Nu hoppas jag att han snart vänjer sig vid att stå där för halsbandet tar ju inte bort hans oro.



Ha det gott!

Kram Marie o Urkho

2008-08-24 @ 22:06:39
URL: http://www.horby.nu/ahlman/
Postat av: kats

Stort grattis Doris och Evelina... så himla kul..



Härliga bilder från er promenad också... sådana promenader gillar jag också...

2008-08-27 @ 08:37:14
URL: http://kats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0