Fredag

Då är det bara 1 vecka kvar innan man börjar jobba. Vart har veckorna tagit vägen, nån som vet? Det som blir jobbigast är nog att ställa klockan och gå upp i tid :( Om jag säger så här att i går gick jag och la mig kl 3 på natten. Suck! Inte lätt att vara nattskrot när man ska till och jobba.

Tisdags hade jag och Emelie våran första valpkurs. Var lite pirrigt i börjar, konstigt vore det väl annars ;) Men nu är vi iallafall i gång.

Blev glad i dag när jag upptäckte att min kamera tagit igen sig efter regnet. Hm..... jag hade glömt den ute och i går trodde jag att det var bara att slänga den. Men den verkar tåla det mesta ;)

En rolig sak från i går som jag måste berätta om. Min mamma och jag var till Söderhamn och när vi stod vid frukten på coop så frågar hon mig högt och tydligt. Erotisk frukt vilka är det? Jag vek mig av skratt och då först förståd hon.........

Nä nu blir det till att hoppa in i duschen. Ska till Torön i Järvsö med några jobbarkompisar. Där serveras det grillat med salladsbuffe och underhållning av Kalle och Bengan show.


Eddie i väntan på något.

Kommentarer
Postat av: Lillan & Zelda

HA, HA, HA!!!!!!!! Var får man tag i den erotiska frukten!??? Jag bara undrar för här hemma har jag då inte hittat nå´n än...ha, ha, ha!

2008-08-15 @ 18:47:34
URL: http://hem.bredband.net/b581626
Postat av: Annica

Hahaha............ja jag säger då det!!! Erotisk frukt....nää sån har vi inte i Smedjebacken heller. Ja du vara uppe till kl 3!!!! Vilket otyg....då har jag 2 tim kvar tills jag går upp=) men ojojoj vad trött du ska va när du börjar jobba......=)))))))))))))))))

2008-08-15 @ 20:51:05
Postat av: Carina

Det var väl sådan frukt som du hade i väskan i kväll ;D

Tack för en helskön kväll :)

2008-08-15 @ 23:51:34
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0