Lite allt möjligt

Då har det gått några dagar igen och vad har man gjort?
Jo massor. Varit till Furuvik med släkten och vem möter man inte där om inte Marita och Jörgen med barnen =)
Vi hade en härlig dag bestående av mycket fika och jag som har älskat att åka karuseller har bytt uppfattning helt efter att åkt skeppet. Sist jag åkte det var jag ca18 år och minns hur jag och min kusin Ida åkte den flera gånger på raken. Hur kan saker och ting ändras så? ;) Åldern???? Knappast, fniss!
Sen tog morsan och jag en semestertur till syrran, Björn och Pontus. Där blir man som vanligt bortskämd med både mat och dryck. Vi var till Taxingeslott och där fick jag se bakelser och annat bakverk som var helt otroliga. Självklart så slank det ner några också ;)
På vägen hem därifrån så stannade vi till vid Hummelsta och där har dom ett paradis för sånna som mig. Jag säger bara karamellkungen släng dig i väggen! Handlade lösviktgodis för 145 kr, gör om det ni ;)
Nästa dag bestod av shopping, ett måste när vi tre är tillsammans. Hur det gick behöver jag inte berätta =)

Ozzy har fortfarande klåda och han använder tänderna frenetiskt när han kliar sig på svansen. Sätter in två bilder. En tagen i dag och en när han var ca 1 år.


Svansen ser nu mer ut som en piprensare.


Ozzy på utflykt på kråkberget, ca 1 år gammal.

Hade tänkt tagit lite landseer race bilder i dag men Ozzy och Eddie tyckte något annat ;)

   
   


Sen har jag tagit mannen som pallar äpplen på bar gärning =)

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Annica

ÄNTLIGEN var det nån som sa=)) men fy så Ozzys svans ser ut=( stackarn!!! Skrattade när jag såg äppelknyckarn=) tänk så gör hans syrra också=)))

2008-08-08 @ 21:43:07
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Carina

Det var ymse na hannan det ;)

Men nu är det dags att knoga igen även för dig....

inga långa sovmorrnar och shopping längre :/

Men vi har ju våra stunder på DV också :)

Stackars Ozzy en halv liten rumpa där bak :(

Nu är pärssen över för den här gången hoppas jag.

Legat nockad hela dan idag :/

2008-08-08 @ 21:54:27
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Lillan & Zelda

Oh, vad kul att du uppdaterat! Men mindre kul att se stackars Ozzys svans=( Hoppas ni nå´n gång får ordning på kliandet, stackarn...

Ha, ha..sjyssta "härjbilder" öh, var ä racet!??=)

2008-08-10 @ 12:55:17
URL: http://hem.bredband.net/b581626
Postat av: Annica den pigga=)

Nämen!!!!! HAR DU VAKNAT ur törnrosa sömnen???? Klev du upp vid 15 tiden eller nåt idag du??

2008-08-10 @ 18:21:22
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Christel, Herman & Melwin

Hmm, så här pallas det äpplen också, ha ha ha, vilka busvovvar. Tack för grattiset. Ja usch NU börjar det verkligen bli knivigt, elitmomenten är INTE lätta men skam den som ger sig. Var idag och införskaffade oss en gummibåt alla rejälare sak som skall hålla. Vi skall täcka den med ett tåligt underlag som håller för klor, halka mm. Vi hittade en till ett lagom pris och i och med att Pelle skall köra Melwin i vatten och båten kommer i alla klasserna så tänkte vi att det var lika bra att passa på.



Kram Christel.

2008-08-13 @ 20:39:33
URL: http://www.petrini.be

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0