Utmanad

Jag har blivit utmanad av Goldies matte
som vill veta min favorit....

1. Klädbutik
Ja här stupar jag ju direkt. Skulle gärna skriva hela kupolen men om jag nöjer mig med Kapp Ahl och Lindex.

2. Inredningsbutik
Roligt att gå runt och titta i dom men mina fynd gör jag nog på IKEA och loppis.
 
3. Godis
Har ingen favorit, har bara FAVORITER!
Det bästa som finns är lösviktgodis och sen gillar jag även ostbågar, jordnötsringar och chips.

4. Stad
Stockholm. Ska dit i två omgångar i september.

5. Dryck
Vardag = vatten
Helg = Vin, cider och öl.

6. Musik
Allätare men med tanke på mina hundars namn så förstår ni att jag gillar hårdrock.
Kan säga så här att jag lyssnar INTE på jazz och dansband.

7. TV-serie
Är riktigt dålig på att titta på tv men Morden i Midsomer gillar jag. Sen älskar jag komedier som Little Brittian.

8. Film 
Här skulle jag vilja skriva många men Braweheart och Dirty dancing och sen komedier men kan inte komma på någon riktigt bra för tillfället.

 9. Träning
Här har man blivit slö med åren. Har spelat både handboll och frisbee. Nu för tiden så blir det mest promenader och 2 ggr/veckan är vi ett gäng som spelar innebandy, Börjar på måndag efter ett sommar uppehåll.

10. Bakverk
Gillar nog det mesta men dock inte med vispgrädde och russin, blä!

11. Kaffe
Blir några koppar per dag.

Jag utmanar Annica och Marita.

Kommentarer
Postat av: Carina

Tack för att du svarat så snabbt.

Blogga orkar jag som tur är idag ;)

2008-08-29 @ 10:44:10
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Lillan & Zelda

Utmaningen avklarad!=)

2008-08-29 @ 13:52:43
URL: http://hem.bredband.net/b581626

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0