Julbord

Ja då är man fortfarande mätt efter ett julbord. Nu hade jag tänkt att visa bilder från Gästis, tyvär så var jag så korkad att jag inte ladda ur bilder före så jag tog två bilder, sen var kameran full. Men gå in på golies matte så får ni se mera.
Här kommer några bilder och självklart så fick jag med godiset, godisråtta som jag är =)



När vi har öst på maten så säger Goldies matte (Carina N) att tänka på hur maten är upplagd så det blir fina bilder... Hm....... det gjorde inte jag, antagligen för glupsk =)


Sånt här gillar jag! Men jag tycker lika mycket om, kanske till och med mer att göra julgodis.


Vet inte riktigt om jag vågar berätta detta men bara för en stund sen så dammsög, torkade golv, putsade fönster, strök, satte upp gardiner, kammade hundarna och klippte klorna, tvättade, plockade ur diskmaskinen och hängde tvätt. Allt detta efter julbordet och jag var hemma efter 21.00 =)
har många gånger hört att när du blir äldre så kommer du också bli kvällstrött och uppe tidigt på morgonen. Tycker jag väntar och väntar med inget händer.... Däremot så undrar jag Lena O hur det är för dig........Fniss!

Ozzy varit till veterinären i dag för den sista sprutan på ett tag och peppar, peppar så verkar det som den har hjälp. Han är "busig" som aldrig förr. Känns så skönt att få se han vara "hund".

Här kommer det en bild på mina favoritkillar ;)



God natt kramisar!

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Godmorgon! Trillade in här från Goldies Matte...

Trevlig blogg du har! Antar att även du är mätt o belåten!

2008-12-05 @ 07:24:25
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Carina

Nu trillar mina bloggvänner in till dig ser jag :)

Hmmmm...måste du tala om hur effektiv du är :/

Jag satt mest och stonkade när jag kom hem ;)

2008-12-05 @ 07:30:22
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Lena&Ulf. Ebbe&Lisa

Hmmmm!! Vilken energi. Det kommer nog dagar till dej också ska du se.. Då nätter är nätter och mornar mornar!! Shoppa lös i stockholm nu.

2008-12-05 @ 08:24:50
Postat av: Lillan & Zelda

Vad duktig du har blivit på att uppdatera bloggen! Fortsätt så, jättekul=)

Skönt att läsa att Ozzygubben mår bättre!

2008-12-05 @ 11:24:02
URL: http://hem.bredband.net/b581626
Postat av: Carina

Åhhh...så arg jag blev på mig själv...tänkte sitta och pula en med din design ett stund, men lappen jag fick av dig är putts väck :(

2008-12-05 @ 23:13:37
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Lillan & Zelda

Har ni haft det bra i Sthlm? Jag vill höra ALLA dumheter ni hittat på =)

2008-12-07 @ 20:31:53
URL: http://hem.bredband.net/b581626

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0