Rymdgris

Tänk att det har snöat i dag igen =) Jag som ett tag trodde det skulle bli en grön jul efter att det töat.
Men det är klart, helt vit är inte våran snö =))))



Den här dagen har helt och hållet bestått av STRESS. Men antar att det hör till julen. Ska väl erkänna att jag tog mig en sovmorgon men det behöver jag för att ta igen mina timmar. Sover inte många timmar när jag ska jobba, jag tillhör ju som ni vet nattugglorna.
En promenad i skogen med hundarna, är så skönt att gå där.
Var sen till farmor och julpyntade. Farsan hade med sig gröt och skinksmörgås som vi åt tillsammans med henne. Hon bor på ett gruppboende sen några år tillbaka och de senaste åren har det blivit svårare att ta med henne hem hit. Känns lite konstigt att inte ha henne med oss på julafton men man får tänka tillbaka och glädjas åt det som varit.
Sen svängde jag in till morsan där jag fick en kasse munk med mig hem, mums!
Hemma igen och gjorde de sista godisen före jul, tvättat och plockat lite.
Nu är klockan snart tolv på kvällen, natten och har förberett duschning av båda hundarna. Nu förstår ni varför jag vill bli katt i mitt nästa liv ;)

Har märkt en rolig grej med Sessan och Eddie och i dag så äntligen hade jag kameran i närheten.





Hon lägger sig vid hans bak och sen snuttar hon i hans päls. Efter ett tag så är det som Eddie inte vet riktigt hur han ska göra så då går han därifrån och ser alldeles fundersam ut.
Det är bara på han hon gör så, men det är klart Ozzy saknar ju en del lurv där bak ;)

Dagens sista bild får bli rymdgrisen som inte lyckades leva fram till julafon, den strök med en vecka före ;)



Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Zelda & Lillan

Skyndar mig in mellan stress och jobb för att önska er en GOD JUL & ETT GOTT NYTT ÅR!!!!!!!

2008-12-22 @ 18:10:01
URL: http://hem.bredband.net/b581626
Postat av: kats

ja så är det att ha djur... har snart inget helt här hemma...hm ja lite överdrivet då men nästan..



Så duktig du är på att julbaka... blir så impad av sånt, jag kan inte ens göra negerbollar utan att misslyckas:) sant:)



God jul på dig :))

2008-12-22 @ 21:54:55
URL: http://kats.blogg.se/
Postat av: Carina

Önskar eder en fröjdfull jul



Carina med fam.

2008-12-23 @ 07:18:03
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Maria,Nova å Zafira

Vill önska er en riktig

GOD JUL å GOTT NYTT ÅR!:)

Kram från oss tjejer

2008-12-23 @ 20:30:08
URL: http://www.landarias.se
Postat av: Therese & Atlas

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!!!! Kram

2008-12-24 @ 08:03:20
Postat av: Lena.o.

God Jul på er hela gänget... Från oss som jobbar!!

2008-12-24 @ 09:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0