Stockholm

Då är man hemma igen och har även jobbat en dag. Tänk vad tiden går fort när man har skoj. Men ska erkänna att jag längtade hem till hundarna.
Har varit på utställning i Stockholm 4 ggr och den här var den roligaste, jag och Annica var singel där!
Är man hundgalen och shoppingnörd är detta rena paradiset.
Se själv=)))))



Då ska ni veta att detta är bara till hundarna. På lördagen gick vi lös på "Stan".

Allt känns lyckat den här helgen. Kanon bra hotell. Synd att man inte är en frukostmänniska för tänk hur det dukas upp. Men på söndagen så slog jag till med två mackor!



Lördagkväll tillbringade vi här där dom serverade supergod pasta. Åt även förrätt som bestod av vitlöksbröd.





Sen rullade vi vidare till en pub efter Vasagatan.

Mycket skratt och roliga kommentarer, men den bästa var nog Annica och taxichaffören. För att inte glömma mannen i hissen på hotellet =))))

Söndagen bestod mest av fönstershopping, för även jag kan få nog ;)
Träffade brorsan med familj och vi gjorde en liten julvandring. Här kommer det bilder från Gamla stan som jag nog tycker är den finaste delen av Stockholm.











Nu sitter jag och velar fram och tillbaka om jag ska åka upp till Byn och spela innebandy eller om det blir soffan........Hm att man ska vara så jä.la velig! När jag känner efter så vet jag vad det blir, men i bland så är det bara dumheter att göra så, bättre att köra på helt enkelt;)

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Therese & Atlas

Vilken toppen helg ni verkar ha haft!! Gud vad roligt att handla en massa. Gamla stan är så himla mysig med alla gamla fina hus.



Vi hörs!

2008-12-08 @ 20:41:08
Postat av: Annica

Nu fick jag ett skratt anfall....tänkte på rymd-grisar och borta match=)))) och "mannen" i hissen fy fan rent ut sagt vad kul=))))) men jag saknar tavel bilden på Anita??? Vart är den då? =) antar att den vart så bra att du inte vågade lägga ut den och skriva mitt namn som fotograf;)

Nu längtar jag till nästa år=) Tänk att helgen går såååå fort!!!

STORT tack och kram för helgen i Stora staden=)

2008-12-08 @ 21:50:07
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Anonym

Verkade vara grönt i stan ingen snö. Blev det nån innebandy för dig ikväll ?

2008-12-08 @ 22:40:23
Postat av: Carina T

Japp det blev det men nu väntar sängen ;))))

2008-12-08 @ 22:48:43
Postat av: Carina

Oj,oj vilket blogginlägg...shopping, mat och vackra hus, jag tror du börjar tänka som en riktig bloggnörd nu ;)

Ser även gener från din far här....väldigt snygga foton på husen.

2008-12-09 @ 07:24:38
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Lillan & Zelda

Oh, vad kul ni verkar haft det! Såg ni nåra snygga hundar då? Eller var ni helt förblindade av shopping?=)

Ja, inte annat än man börjar tro att sambon fått en släng av nåt...kan man bli sån av att närma sig 40 tro? Kan det vara en antydan till gubbsjuka? hmmm, får nog kolla upp det där.

Ha det!

2008-12-09 @ 07:52:23
URL: http://hem.bredband.net/b581626
Postat av: Bittan

Somliga vet då hur man roar sig storskaligt!!

Lyckans ostar. :)

2008-12-09 @ 10:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0