Vinter

Eftersom vi ska till Stockholm i helgen och min pappa kommer bo här med hundarna och katterna så kom han i kväll och fick lite instruktioner.
Det går väl inte missförstå vad Ozzy tycker om sin "morfar" =)



Sen har det äntligen snöat och jag gillar verkligen vintern när den ser och är så här.

Har även insett att det måste bli lite indragningar på mina tomtar, har helt enkelt inte plats. Har satt en begränsning att inga tomtar på övervåningen och så får det nog bli.


Lite belysning är ju mysigt och bor man på landet så lyser det upp en hel del. Men det får inte bli för mycket av det.





I morgon är jag bjuden av min arbetsgivare till Alfta på Gästis för att äta julbord. Får nog hoppa över frukost, lunch och middag om jag ska orka allt ;) Men det ska bli så gott och miljön är helt underbar där!
Kan hända att kameran får följa med.

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Annica

Nog syns det att "morfar" är omtyckt=)

Usch vad fult med snö (ljug) är sååå glad att vi knappt har nån (ljug)

ja då är det snart dags då=) STOCKHOLM och KAPPAHL here we comes=)))))

Kram!!!!

2008-12-04 @ 08:47:59
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Christel och Herman

Ja nog syns det att Ozzy gillar morfar.Jisses vad tomtar Du har, ha ha ha. Så det blir till att minska ner. Synd i och för sig, men ibland kan det ju bli för mycket av det goda. Jag vill också att det skall vara snö vid denna årstiden. Vi har fått lite snö igen, MEN det är så blaskigt och till helgen skulle det regna IGEN, suck.

Kram Christel.

2008-12-04 @ 10:12:07
URL: http://www.petrini.be
Postat av: lena

Tjo!! Jo kan tänka att morfar är en av "favvo"

Det är till att roa sej kungligt..Stockholm i helgen med ALLA kapp-ahl butiker...snyffft. vad avensjuk jag blir. Hoppas du kommer upp och äter frukost på hotellet bara, den brukar vara Kanoooon.

Tuta och Kör.

2008-12-04 @ 18:08:05
Postat av: Sherry & Co

Hej på er. Så ni ska ha morfarsvakt i helgen. Och husse/matte ska på galej i stora staden? Säg till att de ska ta det vackert - på alla sätt och att de får roligt med Annica & Co Ha en god resa

2008-12-04 @ 18:27:57
Postat av: Lillan & Zelda

Näe, ja e inte avis alls! grrrr!

Herregud jag får ju jobba hela helgen istället, måste väl vara bättre än att roa sig i Kungliga huvudstaden! Hrmpf!!

Kramisar i massor och ha det nu superskoj!=)

2008-12-04 @ 19:17:44
URL: http://hem.bredband.net/b581626
Postat av: Therese & Atlas

Ja, det är ju jätte skönt att Atlas heller hade varken löss eller ägg kvar i pälsen men då åkte han ju på fukteksem ist av allt kliande :( Tyvärr så blir det ju ofta ett annat problem av löss, håll koll efter fukteksem om han fortsätter klia sig mycket så han inte också åker på det.

Hoppas ni får en super helg i sthlm, det är ni värda!!!! Kram

2008-12-04 @ 21:56:21
Postat av: Kicki

I tisdags var jag på Gästis. Dom andra åren har det varit godare och mer att välja på än i år. Fast det smakade ju iaf inte illa. Sköt om er i Sthlm.....koppla gubben. Själv blev jag tillfrågad att gå på Larz-Krizterz ikväll.......gissa vem som fråga?????????

2008-12-04 @ 22:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0