Nattugglan

Jaha, då har det gått en vecka och jag har så gott som inte gjort ett "skit". Förutom att jag vänt på dygnen. Nattuggla som jag är så blir det ju så att man sitter uppe sent på natten. Blir nog lagomt skojsigt när jag ska börja jobba.

I förrgår tränade vi i vatten hos Gunilla. Gick skapligt, märks att jag legat på latsidan om man säger så ;) På tisdag kommer Therese och Atlas hit för att träna. Det ska bli så kul. Man får så mycket inspiration och tips när man får träna tillsammans.
Sen är det sista dagen i dag för att anmäla sig till vattentävlingen i Garpenberg, så jag har några timmar på mig att vela om hur jag ska göra........

I tisdags så åkte syrran och hennes familj tillbaka till Västerås, känns så himla tråkigt när de åker. Tiden går så otroligt fort när de är här uppe. Som tur är så kommer brorsan och hans barn upp hit i dag och stannar 1 vecka.

I morse eller hm.... när jag klev upp och satt ute på altanen och drack lite kaffe fick jag mig ett gott skratt. Sessan satt och dinglade högt uppe på en bräda och jagade sin svans. Är det någonting som man bara kan sitta, njuta och studera åt så är det väl djuren. Tog nåra bilder som inte blev bra, men bättre än ingenting.

Nu hoppas jag att värmen kommer så man får sola och bada. Jag älskar att bara ligga på en strand och slöa!

Kramisar!






Kommentarer
Postat av: Annica

Men vilka goa bilder på Sessan=) ja visst är det kul att studera djuren!! Ja du för det första så skulle nån bli sur om han hörde att du kallade hans grävlastare för grävskopa och för det andra skulle han spricka av stolthet om han fick vara med på bild på bloggen SÅ GLÖM DET=) ja ska bli spännande hos vet i morrn=) eller inte?!

2008-07-20 @ 21:02:20
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Annica

Glömde kommentera dina natt vanor=) i morse gick jag upp med Ästher 05,40 då hade du väl inte kommit i säng än? =)

2008-07-20 @ 21:03:59
Postat av: carina

Du har underhållning på hemmaplan :D

Katter kan lyckas med det mesta dom.

Värme på gång ....jag såg det i Aftonbladet.

En annan har tänkt till och sett till att ha många lediga fredagar i sommar ;)

Du är välkommen till Furudal och bada med vovvarna,

vi har till och med hundbad där.

2008-07-20 @ 21:52:24
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Lena

Ja tänk va semestern rasar iväg, och inte en dag utan några skurar... Lägg dej i tid du Å så har du chans att se solen en "skvätt" på morgon-kröken.



Tycker att Sessan påminner om matte jag....

2008-07-22 @ 10:12:39
Postat av: kats

fniss ja djuren gör en på gott humör... :-)) de är underbara.



Hoppas verkligen du anmälde dig till tävlingen..:-)) ska bli spännande å höra hur det går... vi hålelr alla tummar och tassar...



kram kram

2008-07-23 @ 10:09:20
URL: http://kats.blogg.se/
Postat av: Lillan & Zelda

Nämen gud vilka goa bilder på Sessan=) Ja, se katter är otroliga=)

2008-07-24 @ 19:51:52
URL: http://hem.bredband.net/b581626

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0