Utmanad

Jag har blivit utmanad av Kats.

Regler:
- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
Kliva upp när klockan ringde kl 6.00, vilket inte är så självklart när man är uppe sent på nätterna.
Jobba, endast 9 arbetsdagar kvar till semestern =)
Auktion, jag erkänner att jag är en shopping nörd. Vare sig det är nått gammalt eller nytt.
Kolla mailen.
Hitta på något med hundarna.


Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då bodde jag singel i en lägenhet på "stallgatan" två rum och kök mitt i byn och livet lekte=)))))) Endast 23 år!!!!!
Jag och min kompis "Gurskan" var nog ut varje helg! Minns också att hon och jag måste ha haft promenadsmani, vi kunde gå flera mil i veckan oftast på kvällarna.
Hade en tjänst på 50% kvällar på gyllengården och gjorde allt för att få jobba x-tra.
Hade inga hundar, vilket känns konstigt nu för hur klarade man sig att leva utan??????  
Hade två katter som hette Selma och Mirran, men tyvär så lever ingen av dom i dag =(
Dom är med på min hemsida, "Minnen".

Ställen du bott på?
4 st lägenheter i Edsbyn, sen tillbaka till mitt föräldrarhem i Ovanåker.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
Sluta jobba.
Lägga ner den mesta tiden på djur, de ger mig så mycket tillbaka.
Ge mina släktingar och vänner så de klarar sig.
Resa, kanske till och med utomlands jag som "bara" varit inom norden. Är nog snart K-märkt när det gäller det =)
Skänka pengar till föreningar som betyder mycket för mig.
Bygga och renovera om huset, gärna med ett lyx SPA. Oj det blev visst sex stycken, fniss!!!!!

Personer du vill veta mer om:
Marita (Zelda), Christel (Herman & Marwin), Therese (Atlas), Annica (Älsa & Ästher), Marie (Urhko)  Anna ( Tippex & Hoxx),


Kommentarer
Postat av: Annica ,Älsa & Pirayan

Trodde faktiskt inte att du ville veta mer om mej=))))

2008-06-28 @ 23:18:33
Postat av: Marie o Urkho

Jag har svarat på din utmaning! =)

2008-06-28 @ 23:54:51
URL: http://goto.glocalnet.net/ahlman66/
Postat av: Carina

Så gärna jag hade gått på den aktionen, hittade du något tro ?

Lite sorgligt att läsa vart du bott hela ditt liv...är nog dags att du flyttar över Östanåbron nu ;)

Men att du tänker dela med dig av din biljon till vänner :D ...visst är vi väl det..eller ;)

Men hallå till föreningar...suck man kan ju förstå vad det blir :/

2008-06-29 @ 01:28:04
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: kats

ha ha roligt att läsa goldies mattes inlägg här...fniss



ja du ser ... du blir äldre du å;-)) kul å läsa tycker jag... vi tackar å bockar :-)

2008-06-29 @ 09:44:48
Postat av: Marita & Zelda

Nu har jag svarat på utmaningen=)

2008-07-01 @ 23:06:19
URL: http://hem.bredband.net/b581626
Postat av: lena

jo se där ja..... jaha det var kallt i natt och rykten går att du ska ha semester snart??? det börjar bli mörkt nuuu.... hmm hmmm hmm jag har en och en hakv vecka kvar,,,zzzzz,,,zzzz,,,zzz

2008-07-08 @ 22:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0