I väntan på Torktumlaren

Ja då sitter man här och väntar på att torktumlaren ska bli färdig så jag kan renbädda klart så man får gå och sova någongång ;) 
Har tvättat ALLA koppel och halsband, hundtäcke, sängkläder, kuddar, täcken och slängt ut madrasserna på vädring. Sen har jag använt ett spray mot ohyra på de ställen hundarna brukar ligga. Det jag inte tänkte på var att jag slängt bort "gästkuddarna" för jag skulle köpa nya. Så nu sitter jag här...... Fniss! Typiskt JAG!

Eftersom det är torsdag så har Ozzy haft sin veckodusch. Det som kan ställa till problem är den lilla laminat sträckan från hallgolvet och in på toaletten. Men det brukar ordna sig. Sen ställer han sig vid badkaret och det är bara att lyfta i han. När jag använder fönen som låter och blåser som en orkan står han där så stilla och lugn. Finns inga ord över hur snäll och go den här hunden är.  Det gör så ont i mitt hjärta att en så underbar kille ska bli drabbad av än det ena än det andra. För mig är det en gåta hur han kan vara så glad och go.

I helgen är jag ledig och då ska ja ägna mig bara åt roliga saker med hundarna. Känner att det behövs, och att inte Eddie glöms bort mitt i allt.

kl är 00.45 och jag ska upp och jobba i morgon så nu får kuddarna vara klara, annars ligger jag på dom blöt ;)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Annica

Hahaha....vad smart du är som tvättar mitt i natten=) Hur gick det blev det att ligga på blöta kuddar eller? Ja usch och fy stackars Ozzy och er! Hoppas nu att ohyran försvinner fort.

2008-11-21 @ 06:45:20
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Lena&Ulf. Ebbe&Lisa

God förmiddag! Ja du kan behöva ligga lite blött du å... ha ha ha, Hoppas det hjälper med "Löss-behandlingen" Har gått igenom mina hundar jag också, men inte hittat nån liten lus ÄN.. De kommer väl. Tycker du kan jobba helgen åt mej ja, så kan jag åka till fjälls.

2008-11-21 @ 09:16:25
Postat av: Lillan & Zelda

Typiskt dig att tvätta mitt i natten=)

Ja, visst är de snälla våra hundar... jag funderade åxå igår på hur Zelda kan vara så snäll med smärtor i rygg och ben. Aldrig klagar hon...jag tycker hon borde skrika och hugga och morra. Jag menar nu är jag ju glad att hon inte gör det men JAG skulle nog gjort det åtminstonde om någon tvingade mig till långa promenader m.m. när jag har ont i kroppen. De är ju bara för goa.

Nu får vi hålla tummar för att all du gör för Ozzy åxå resulterar i att han blir bättre. Kramar!!

2008-11-21 @ 12:10:58
URL: http://hem.bredband.net/b581626

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0