Snö

Ja då har det kommit snö och gissa om hundarna gillar det =) Eddie är fullkomligt galen i snö och älskar att rulla sig i den.



Katterna gillar inte att det är vinter. Då hoppar dom upp på kakelugnen och njuter av värmen, en till andledning varför jag skulle vilja vara katt i mitt nästa liv ;)
Men ändå giller jag vintern om det får vara runt 5-10 minus och mycket snö.




Sessan

I morgon är min enda lediga dag den här veckan, har jobbarhelg framför mig. Men vad mycket man vill hinna med den dagen! Ska nog baka lite inför advent och julpynta. Jag ÄLSKAR tomtar så de har ju blivit några stycken och varje år är jag lika förvånad över vad jag har för tomtar.
För första gången den här säsongen ska jag nog åka ner till Ön i morgon på bandy, Edsbyn-SAIK. Förstår inte varför jag slöat till mig på den fronten? Men det är väl så att det är svårt att hinna med allt skoj här i livet.

Annars så kliar sig hundarna vidare om man säger så, men de är död de löss jag har sett tack och lov.

Blir så full i skratt nu när jag sitter vid datorn och ska skriva i bloggen. Då hör jag hur Ozzy fiser och Eddie snarkar som en människa=)  Har även katter i den här flocken som gör så ;)
Visst är de underbara =)))))))))))))))))))

God natt!

Kommentarer
Postat av: Lillan & Zelda

Åh, vad skön plats Sessan har då!

He, he.. javisst har de lite mänskliga drag våra djur med fisar och rapar m.m.=)

Håller fullkomligt med dig om några minus och snö, då är vintern som bäst! HATAR slask och is.

2008-11-26 @ 13:13:25
URL: http://hem.bredband.net/b581626
Postat av: Annica

Snacka om att mysa där uppe Sessan=) Mänskliga drag...hm.....ja drag från karlarna har dom allt=))))) har väl lärt sej av dom=))) idag så pep det i näsan på Sigge och så låter husse ibland också=)))))

2008-11-26 @ 13:25:49
URL: http://leonland.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0