Födelsedagar

Undrar om det är någon mer än jag som är så himla klantig vad det gäller födelsedagar? Glömde morsan igen! 
Kl. 23.30,  30 okt ringer telefonen och jag hör henne sjunga , ja må och leva.........jäv...!  I dag fick jag besök av henne och min moster Birgitta. De hade ett paket med sig som innehöll detta, fniss!



I helgen som var så var jag på djurkommunikationskurs hos Kats.  Kom fram till att det var svårt att våga lite på sig själv och att fokusera. Intressant och jag lovar att man blev trött efteråt.

Eftersom det finns önskemål om Mattes överkropp så kommer den här och vill tillägga att det INTE är Ozzys och Eddies matte ;)



Sen så har sovrummet blivit färdigt och jag hade tagit en bild före så man skulle se hur det såg ut innan, men dom bilderna har klantarslet jag lyckats sulla bort =(
Men har lyckats hitta ett sen tidigare som får duga.

Här kommer bilden på hur det såg ut före. Lägg märke till alla fyrbeningar som ligger där, Eddie har nog lagt sig på golvet ;)



och så här blev resultatet =)





God natt!


Kommentarer
Postat av: Carina

Go natt....men var sover människora i det huset :/

Sovrummet blev super..och den lilla gungstolen är välkommen till mig.

Försökte zoma Mattes tvättbräda...ska nu gå och drömma.

Ps.Du är välkommen och shotta på lördag...fyller då glasen med annat ;)

2008-10-08 @ 23:34:25
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Annica

Godmorgon!

Vilken skillnad det blev i sovrummet! Jättesnyggt!

Lite illamående blev jag allt av att se Matte i bar överkropp ....urk...=)

Ja sätt på pannan så kommer vi på moppen.....bara ett "litet" problem......vet inte hur jag ska få plats med vovvarna på den, för dom vill ju också med=)))

Kram

2008-10-09 @ 07:05:22
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: kats

Så snyggt det blev.. mkt snyggt...förstår om man aldrig vill kliva upp;-)) fniss



YEES... äntligen... nu går jag med ett flin HELA dagen.... din besöks statestik kommer att öka lavinartat ...tror jag...fniss

Men måste säga att min 14 åriga son har redan tvättbräder ala Matte:-))nästan i allafall:-)) fniss

2008-10-09 @ 08:03:44
URL: http://kats.blogg.se/
Postat av: Lillan & Zelda

WoW!! Alltså, wow till sängkammaren, inte tvättbrädan=)

Blev ju kanon! Härligt mysigt och fräsht såg det ut ju!!!!

Jag vill åxå göra om våran sängkammare men herregud vad tid och pengar allt tar=(

2008-10-09 @ 10:04:21
URL: http://hem.bredband.net/b581626
Postat av: Therese & Atlas

Oj, vad fint det blev i sovrummet!!! Jag vill också göra om vårat så det är bra med lite ideer. Ha det fint! Mvh Therese

2008-10-09 @ 12:55:21
Postat av: lena

Tjo.. snyggt sovrum, och snygg tvättbräda... min Ulf,s tvättbräda liknar mera en torktumla!!Hmm han håller inte med:))) Tur att du inte tog fram din!?

2008-10-10 @ 10:15:50
Postat av: Bittan

Kanonsnyggt! BÅDE tvättbrädan och sängkammaren. :)

2008-10-14 @ 08:28:18
URL: http://www.alfahonans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0