Rock´n Roll

I går var vi till Hällstugan på fest som Summertime cruisers anordnat. Vi åt tacco buffé och lyssnade på Crazy Rebels. Som vanligt så går tiden fort när man har skoj och jag tror vi var hemma någon gång vid halvfyra fyra på morgonen.
Just nu längtar jag till sängen då jag har jobbat i kväll.
Sätter in en del bilder från gårdagen och som vanligt när det är "partybilder" så måste jag censurera, men den här gången är det inte för några tvättbrädor för sånna lyste dock med sin frånvarå =))))))))))))

Jag och Anna stod för "baren"


Djupt inne i varje människa så finns det alltid något.....eller nått,  frågan är om vi andra verkligen vill se det ;)






Sen fick jag och Anna en liten chock när vi såg hur huslig de kunna vara.

                         

Här kommer två till partynissar;)

                   

Men andra ord en toppen kväll med mycket skratt!

Kramisar!


Kommentarer
Postat av: Annica

Kul att se dej på bild=) den lilla väskan är väl din antar jag? Skönt att slippa se "tvättbrädor" denna gång=)))

Japp jag har öppnat eget.....det heter M-stads kvalsterutrotning med "slogan" "Tar kål på det mesta i sin dräkt" =)

2008-10-13 @ 16:40:25
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Carina

Får väl erkänna att jag gärna skulle vilja se en tvättbräda också...men med min tvättumlare så får jag väl ligga lite lågt kanske ;)

Orken till ditt partyliv har jag inte kvar baybie...

blir slut av att höra den sena timmen du var uppe i :/

2008-10-14 @ 22:14:25
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: kats

fniss så kul ni verkar ha haft det...:-)) man ska inte döma hunden efter håren... det är väl lika med män antar jag;-))



ha de gott

2008-10-17 @ 17:56:35
URL: http://kats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0