Sessan

Ja då var det helg igen och vad ska jag göra...... Ja i dag ska jag nog putsa lite fönster och byta gardiner, i morgon ska vi i sektorerna i Edsbynsbrukshundklubb träffas för att ha en utväderingsmöte och på söndag jobbar jag.
Är även kattvakt åt Evelina som har åkt till Västerås för att tävla i agility. Jag håller tummarna för er!!!!!

Är det nån som ser något annorlunda på denna bild? Förutom att det är en hemsk Edsbyverkenmöbel ;) Den åker ut snart =)



Här kommer svaret=))))))
















Tittut!!!! Bara jag säger Sessan ;)
Katter är väl för underbara. De kan då konsten att slappna av på de mest underliga ställen. I mitt nästa liv ska nog jag bli en katt =)

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Annica

Javisst är han omtänksam;)

Ska bli en katt???? Tycker du verkar vara en som slappnar av för jämnan och vänder på dygnet=)

Härliga bilder på Sessan =)

2008-10-24 @ 16:46:15
Postat av: Carina

Puttsa fönster....något även jag borde göra :/

Dagar som en katta...det önskar jag mig ibland ;)

2008-10-24 @ 23:30:09
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Carina

Jag kanske skulle erbjuda lite blogghjälp till dig...nu när jag är på G själv :)

2008-10-24 @ 23:32:12
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Maya och Matilda

Hej.

Vilka fina hundar du har. Själv har jag en valp på 6 månader. Låter himla kul det här med vattenträning, hur gamla var dina när du började med det?!?

2008-10-25 @ 16:17:47
URL: http://www.familjenborven.se
Postat av: Lena&Ulf. Ebbe&Lisa

Ja det var till att roa sej i helgen!! Du fick det bäst du.. Härligt att höra att du jobbar på nått fönster!

2008-10-28 @ 10:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0