Träning



Ja i dag fick jag äntligen tummen ur arsl.. och har tränat hundarna. Ozzy var duktig på apporteringen särskilt träapporten och paddeln, repet däremot måste vi träna på. Det mesta funkade bra och vi avslutade med uppletande som han verkligen älskar.
Sen var det Eddies tur och det gick väl så där, apporteringen som han har varit duktig på när vi tränat hemma gick inte alls. Men det kan jag inte begära av han heller när jag tränat så lite, tar på mig allt ;)
Uppletande gick kanon =)



Svårt att fota och träna samtidigt så det blev inte så mycket bilder.



Efter man har tränat så måste man fylla på förrådet med lite vätska, tycker Eddie.



Sen så fick Eddie fnatt som han allt för ofta gör ;)
Eddie Peddan show!
Försökte få i gång Ozzy också men han tyckte nog att Eddie mest var i vägen =)







Han höll på skrämma slag på Sotis som tog skydd, hon tycker nog att hundar är konstiga fenomen =)



Det här var nog det tidigaste jag har skrivit i min blogg. Vem vet nån gång kanske det blir en förmiddag =)

Kramsiar!

Kommentarer
Postat av: Annica

Hahaha tok Peddan, förstår att Sotis tar skydd=) Snygg livboj ni har=) bäst att förklara så då dom inte tror du snott den, dom byts ut när dom blir för gamla och slitna därför har du en som det står SMB:s kommun på den!=)

Duktig du är som fått fingrarna ur där bak=) antar att det krävdes en del=)))))))))

Kram=)

2008-10-15 @ 18:16:41
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: lena

men du ser... börjar komma upp i ålder du också, härligt att va vaken en morgon va???? själv var vi i kygel-vallen på morgonkröken och plocka lite en-ris,, nu sitter jag och kollar billjetter till huddik och pistvakt med flera i december!!

2008-10-15 @ 21:23:30
Postat av: Lillan & Zelda

Ha, ha.. jag gillar Peddans tokrace=)

Håller med, det är inte lätt att fota när man tränar!

Ha det så gott!!

2008-10-16 @ 15:17:03
URL: http://hem.bredband.net/b581626
Postat av: Christel, Herman&Melwin

Underbara bilder på race med Eddie, ha ha ha.

Fick en förklaring varför du har en livboj från kommunen av Annica här i inlägget, ha ha ha. Jag hade ju turen att vinna en egen livboj då Herman klarade Startklassen och gick upp till Öppnaklassen, men DEN vill jag ju inte använda, ha ha ha. Nä vi köpte en annan ful orange i stället.

Trevlig helg.

Kram Christel.

2008-10-17 @ 14:08:38
URL: http://www.petrini.be
Postat av: Lena&Ulf. Ebbe&Lisa

Hörde på omvägar att du lovat bada och trimma Ebbe&Lisas husse&matte- ser fram emot det... Håll eld i tunnan!!!

2008-10-17 @ 17:48:07
Postat av: Carina

Härliga de är dina småpojkar.... undrar bara vad Smedjebackens kommun tycker om att livbojen flyttat till vår kommun ;)

2008-10-17 @ 20:54:33
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0